№ п/п | Навчальний предмет | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П‘ятниця |
1. | Математика |
Тема: Переставний закон множення. Завдання: № 538, 539
|
Тема: Таблиця множення числа 2. Задачі на множення. Периметр квадрата. Завдання: стор. 95 (правило), № 546, 547 |
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Збільшення числа у кілька разів. Завдання: № 557 |
Тема: Розв'язування і порівняння задач задач на ділення на рівні частини і на ділення еа вміщення. Завдання: стор. 97-99 № 565 |
|
2. | Українська мова |
Тема: Дієслова в реченні. Завдання: Вправа "ваза", стор. 103 |
Тема: Слова близькі і протележні за значенням. Завдання: Вправа "ваза", стор. 105 |
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Складання казки за поданим початком, кінцем і сюжетними малюнками. Завдання: стор. 105-106 (придумати кінцівку казки) |
||
3. | Літературне читання |
Тема: К. Перелісна "Замерз", "Віхола". Емоційність. Завдання: стор. 65-67 (повтори і пригадай) |
|
Тема: Позакласне читання. Улюблені вірші про природу. Завдання: вивчити вірш |
Тема: М. Вороний "Сніжинки" Завдання: стор. 68-69 (виразно читати) |
Тема: Л. Заболотна "Біле свято зими", "Берізонька" Завдання: стор. 70-71 (вивчити вірш) |
4. | Російська мова |
Тема: Буква Е. Звуковое значение. Обозначение звуков [йо]. Задание: с.79, упражнение "домик" |
Тема: Завдання: |
Тема: Буква Е. Сопоставление произношения и написания русских и украинских слов.. Задание: с. 80-81, с.81 упражнение "домик" |
||
5. | Природознавство |
Тема: Тварини взимку. Як зимують птахи? Завдання: стор. 74-75, підготувати розповідь про птаха за планом на стор. 28 (зошит) |
Тема: Навчальний проект "Пташинна їдальня" Завдання: зробити годівничку пташкам |