Завдання на 2018/2019 навчальний рік:

 

         Забезпечити перехід на новий зміст навчання учнів 10-х класів;

         Створити належні умови для адаптації до навчання в осно­вній школі учням 5-х класів;

         Працювати над укомплектуванням уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя й учня, над інформатизацією навчально-виховного процесу;

       Упроваджувати допрофільну підготовку та профільне навчан­ня в основній та старшій школі, де передбачити психолого-педагогічне діагностування школярів, діагностику рівня на­вчальних досягнень учнів основної школи;

         Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інновацій­них технологій, інтерактивних методів навчання;

         Забезпечити якісну підготовку та проведення зовнішнього незалежного оцінювання та підсумкових оцінювань випус­кників школи;

        Забезпечити подальший розвиток учнівського самовряду­вання, широкого залучення його до вирішення питань ор­ганізації навчально-виховного процесу, розвитку грома­дянської активності, організації здорового способу життя;

     Разом з органами внутрішніх справ, службою у справах не­повнолітніх, місцевими радами, громадськістю здійснювати профілактичну роботу з неповнолітніми, схильними до бро­дяжництва та скоєння злочинів;

 
         Здійснювати роботу щодо поліпшення умов виховання, навчан­ня та оздоровлення, матеріального забезпечення та захисту прав дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

 

У 2018-2019 н. р. заклад працюватиме над проблемами:

 

       педагогічна проблема — «Забезпечення формування особис­тості учня на основі якісної освіти та розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення»;

       методична проблема — «Створення якісної освіти за рахунок сучасного науково-методичного забезпечення обґрунтованої системи компетентнісно-зорієнтованого навчання»;

       виховна проблема — «Соціалізація учнівської молоді в умо­вах реформування та гуманізації освіти».