Увага! Всi виконанi завдання, питання пiд час виконання надсилати на e-mail
ivahina83@gmail.com
Дистанційне навчання з інформатики ( заходьте і навчайтесь)
Код курсу jzztjse
16.03.2020 р., 19.03.2020 р.
Інструменти виділення та малювання. Магнитне лассо (завантажити)
Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт
30.03.2020 р.
Інструменти виділення та малювання. Чарівна паличка.(завантажити)
Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт
02.04.2020 р.
Інструменти виділення та малювання. Магнитне та многокутне лассо (завантажити)
Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт
06.04.2020 р.
Тема: Робота з текстом в програмі Adobe Photoshop (завантажити)
Конспект завантажити і записати в зошит
09.04.2020 р.
Практична робота "Текстові эффекти. Напис вогнем. Фильтри, індексовані кольори" (завантажити)
Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт
13.04.2020 р.
Практична робота "Текстові эффекти. Напис льодом" (завантажити)
Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт, файл з виконаним завданням надіслати вчителю.
16.04.2020 р.
Практична робота "Текстові эффекти. Букви під снігом" (завантажити)
Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт, файл з виконаним завданням надіслати вчителю.
23.04.2020 р.
Практична робота "Текстові эффекти. Золотий текст" (завантажити)
Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт, файл з виконаним завданням надіслати вчителю.
27.04.2020 р.
Тема: Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»
- Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
- Оберіть одну із запропонованих тем дослідження:
Умова задачі.
В задачі № 1 учень працює в програмному середовищі табличного процесора, а домашнє завдання в програмному середовище редактора презентацій.
Задача 1. Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький — Львів, Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. Побудувати діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.
Вказівки до виконання
- Вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
- Вказати URL-адреси використаних пошукових служб.
- Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
- Вказати URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
- Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
- вказати відстань між містами, норму витрат пального та його ціну;
- кількість квитків та їхні ціни;
- розрахувати суму, яку витратить сім'я для подорожі:
- автомобілем;
- купейним і плацкартними вагонами Укрзалізниці.
- Вказати, яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів.
- Зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.
- Визначити кількість слайдів презентації? Яких?
- Описати, які програми використано для виконання завдань? Д.З. Перевірити правильність опрацювання даних. Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.
- 18. 05.2020 р.
- Контрольно - тестова робота з інформатики 9 клас (завантажте посилання)
- Фото виконаних завдань надіслати вчителю