Не забуваємо, виконувати завдання у віртуальному класі на платформі Google classroom.
Всю необхідну інформацію для підготовки до уроків ви зможете знайти на моєму блозі https://skarbnichka7.blogspot.com/ у розділі Дистанційне навчання, а також на моїй сторінці у Фейсбуці.
18.03.
Роман Іваничук "Мальви".Біографія письменника. Аналіз твору (пис.). Характеристика персонажів.
19.03.
Павло Загребельний "Роксолана" - прочитати та аналізувати. Цитатна характеристика Роксалани.
31.03 – 01.04
Біогр В.Шевчук, хронологічна таблиця письмово у зошит, створити фейсбук сторінку письменника. Прочитати та проаналізувати письмово роман – баладу «Дім на горі»
02.04
Стр 213 – 215 опрацювати. Біогр Е.Уморова. Прочитати та проаналізувати «З болем у серці» («Самотність»)
07.04
Тема: Повторення творчості поетів – шістдесятників.
Завдання: Підготувати презентація на дану тему. Письмово, доведіть власне розуміння слів: «Ми - не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних», спираючись на творчість поетів – шістдесятників.
08.04- 09.04
Тема: Постмодернізм як продукт постіндустріальної епохи. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і нових тем.
Завдання: Підготувати доповідь з даної теми (письмово), опрацювати матеріал підручника, виписати у зошит та вивчити термін: постмодернізм. Підготувати пам’ятку «Постмодернізм та його особливості»
14.04
Тема: Ігор Римарук. «Обнови» - типова постмодерна стилістика й поетика вірша; центральна ідея – покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху.
Завдання:Опрацювати біографію поета, створити Фейсбук сторінку. Виразно читати та аналізувати вірш «Обнова», опрацювати матеріал підручника..
15.04
Тема: Василь Герасим’юк. «Аркан» - філософський верлібр про призначення чоловіка в житті.
Завдання: Опрацювати біографію поета, скласти хронологічну таблицю. Виразно читати та аналізувати вірш «Аркан», створити Сенкан зі словом аркан.
16.04
Тема: Юрій Андрухович. «Астролог», «Пісня мандрівного спудея», «Козак Ямайка»
Завдання: Опрацювати біографію поета. Створити Фейсбук сторінку поета. Виразно читати поезію. Зробити аналіз двох віршів письмово.
Відеоуроки та необідні матеріали до уроків ви зможете знайти на моєму блозі.
21.04
Тема: рій Іздрик. «Вишиванка», «Молитва». Ю.Іздрик як один із творців «Станіславського феномену», роль візуалізації у творчості поета, спосіб поетичного вираження почуттів у поетиці постмодернізму.
Завдання:Опрацювати біографію поета, створити Фейсбук сторінку. Виразно читати та аналізувати вірші, опрацювати матеріал підручника..
22.04
Тема: Марія Матіос. «Триєдина перспектива» (цикл), «Прості вірші» (цикл) – поезія як прояв сильної жінки у сучасному світі.
Завдання: Опрацювати біографію поетеси. Виразно читати та аналізувати вірші, створити Сенкан зі словом щастя.
23.04
Тема: Сергій Жадан. «Музика, очерет…», «Смерть моряка». Збірка «Тамплієри». Широкий жанрово – тематичний діапазон поезії – від публіки до лірики.
Завдання: Опрацювати біографію поета. Виразно читати поезію. Зробити аналіз двох віршів письмово.
28.04
Тема: Мирослав Дочинець. « Криничар»
Завдання:Опрацювати біографію письменника, створити Фейсбук сторінку. читати та аналізувати твір, опрацювати матеріал підручника.
Переглянути
Переглянути
29.04
Тема: Юрій Андрухович. «ShevchenkoisOk» - есе, у якому автор звертає увагу на осмислення класичної літератури.
Завдання: Опрацювати біографію поета. Виразно прочитати есе та написати відгук.
30.04
Тема: Оксана Забужко. «Казка про калинову сопілку» - повість – притча.
Завдання: Опрацювати біографію письменниці. Вдумливо прочитати твір, виписати елементи біблійного мотиву. Скласти характеристику сестер Ганни та Олени.
Переглянути
05.05
Тема: Марія Матіос. «Майже ніколи не навпаки» - сімейна сага в новелах.
Завдання: Ознайомитися з біографією письменниці. Прочитати новелу. Виписати міфологічні ознаки новели. Написати твір – відгук на прочитаний твір.
Переглянути
06.05
Тема: Софія Андрухович. «Фелікс. Австрія». – бестселер по – галицьки.
Завдання: виписати опис містечка, охарактеризувати Стефу.
07.05
Тема: Олександр Ірванець. «Маленька п’єса про зраду» - жанр анти мюзиклу. Центральна тема – розгляд феномену зради.
Завдання: Опрацювати біографію письменника. Прочитати твір, зробити аналіз письмово.