Не забуваємо, виконувати завдання у віртуальному класі на платформі Google classroom.
Всю необхідну інформацію для підготовки до уроків ви зможете знайти на моєму блозі https://skarbnichka7.blogspot.com/ у розділі Дистанційне навчання, а також на моїй сторінці у Фейсбуці.
01.04
Дочитати « Шпага Славка Беркути», Зробити літературні портрети (Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса) письмово. Стр 230 1-10 пит (усно)
02.04
Стр 241 опрацювати, вивч терміни, виписати терміни в зошит. Напишіть власне висловлення «Що означає тримати максимальне навантаження в житті?» ( за повістю Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»)
08.04 – 09.04
Тема: Володимир Дрозд. Основні відомості про письменника. «Білий кінь Шептало». Проблематика свободи і неволі, особистості й натовпу. Алегоричність образу коня Шептала.
Завдання: Опрацювати біографію письменника. Скласти хронологічну таблицю у зошиті (письмово), Прочитати та переказувати оповідання «Білий кінь Шептало», робити аналіз твору( жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, коротко сюжет) (письмово), охарактеризувати коня Шептала (письмово), виписати у зошит та вивчити терміни: оповідання, алегорія. Зробити ілюстрацію до твору.
15.04 – 16.04
Тема: Юрій Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
Завдання: Опрацювати біографію письменника. Скласти хронологічну таблицю у зошиті (письмово), Прочитати та переказувати повість - казку «Місце для дракона», робити аналіз твору( жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, коротко сюжет) (письмово).Зробити ілюстрацію до твору.
Відеоуроки та всі матеріали до уроків на моєму блозі.
22.04
Тема: Юрій Винничук. «Місце для дракона». Алегоричність образу дракона Грицька, Пустельника та князя.
Завдання: Вивчити термін алегорія, Письмово у зошити зробити цитатну характеристику героїв. Зробити ілюстрацію до твору. Виконати самостійну роботу до теми на платформі Google classroom. Підготуватися до контрольної роботи.
23.04
Тема: Урок позакласного читання. Оксана Думанська «Школярка з передмістя».
Завдання: Виконати контрольну роботу на платформі Google classroom.
29.04 – 30.04
Тема: Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника. «Вітька+ Галька, або повість про перше кохання» - гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше коханя.
Завдання: Ознайомитися із біографією письменника. Прочитати повість «Вітька+ Галька, або повість про перше кохання» , зробити аналіз твору (жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, сюжет) письмово.
Дайте відповідь на запитання письмово у зошиті, фото виконаних робіт прислати мені по Вайберу:
1.Дуель має відбутися …
2. Учасниками дуелі є …
3.Вітька горобець закохався в …
4 .Події відбуваються в …
5.Вітька був мужчина …
6.Галька вміла здорово …
7.Секундантом на дуелі мав бути …
8.Голодний Вітька ввечері повернувшись додому, смачно спорожнив кухоль
9.Перед дуеллю Вітькові треба було думати про …
10 .З Галькою Вітька ріс разом та ще й у дитинстві …
11.Дід Свирид ніс двох здоровенних …
12.Дід Свирид злякався свисту …
06.05
Тема: Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
Завдання: Скласти характеристику до образів героїв твору, виписати цитати характеристики з твору.
07.05
Тема: Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В.Дрозда «Білий кінь Шептало»); «Добро і зло в сучасному світі ( за повістю В.Винничука «Місце для дракона»)»; «Поетизація першого почуття у повісті В.Чемериса «Вітька +Галька, або повість про перше кохання».
Завдання: надрукувати у Word письмовий твір на одну із запропонованих тем, надіслати мені на електрону пошту ket198920@gmail.com не пізніше 08.05.2020 року.