Склад методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін
Костишина Катерина Олегівна- керівник методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
Члени МО:
Бехтєєєв Г.М. – астрономії
Воробйова В. В. - вчитель біології
Івахіна К. В. - вчитель інформатики
Івахін О. О. - вчитель інформатики, фізики, креслення
Кліпілін Д. О. - вчитель фізичної культури
Корж А.В. - вчитель математика, фізики
Костишина К. О. - вчитель географії та біології
Мірзахметова В.М. –вчитель хімії
Тема, над якою працює методичне об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін:
«Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості»
Робота методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу в 2021-2022 н.р. буде спрямована на розв'язання обраних тем і проблем
1. Формування компетентної особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань.
2. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природничо-математичного циклу.
3.Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках з використанням елементів інтерактивного навчання.
4. Інноваційні технології розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі навчання і виховання.
5. Активне впровадження в практику роботи сучасних ІКТ, можливостей інтернету.
6. Посилення практично-діяльнісної компетентності та творчої складової навчальної праці на уроках.
7. Забезпечити подальше становлення особистості учня, умови для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей.
8. Підвищення ефективності самостійної навчальної діяльності учнів у процесі вивчення наук природничо-математичного циклу.
9. Впровадження ефективних форм роботи з обдарованими дітьми.
10. Роль практичних робіт у процесі навчання шкільного курсу наук природничо-математичного циклу.
11. Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та новинками методичної літератури.
12. Пропаганда й шляхи впровадження кращого педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних педагогічних технологій.
13. Розробка окремих тем, уроків, розділів програм, випереджальне ознайомлення з цими матеріалами, моделювання уроку, розв'язування завдань, державних підсумкових атестацій.
Тематика засідань шкільного методичного об’єднання учителів природничо-математичного дисциплін
І засідання
Дата проведення: серпень 2021 р.
Засідання підсумок-перспектива.
- Аналіз методичної роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2020-2021 навчальний рік.
- Затвердження плану роботи на 2021-2022 навчальний рік.
- Програмно-методичне забезпечення викладання предметів природничо-математичного циклу (програми, підручники, посібники, методичні рекомендації).
- Про дотримання єдиного мовного режиму в школі.
- Проведення предметних тижнів у школі.
- Впровадження нового Державного стандарту базової та загальної середньої освіти. Аналіз навчальних програм та підручників для 10-11 класів.
- Створення оптимальних умов щодо адаптації учнів 5 класу в основній школі.
ІІ засідання
Дата проведення: жовтень 2021 р.
Засідання-консиліум.
- Про результати моніторингу знань, умінь та навичок учнів 5-11 класів зматематики (нульовий зріз).
- Про організацію і проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, фізики, хімії, біології, географії, екології, інформатики.
- Організація роботи з обдарованими дітьми.
- Охорона праці на уроках природничо-математичного циклу.
ІІІ засідання
Дата проведення: грудень 2021 р.
Нарада-підсумок.
- Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад природничо-математичного циклу та участь в ІІ етапі.
- Про результати І етапу та участь у ІІ і ІІІ етапах фестивалю-огляду освітніх інтернет-ресурсів.
- Про результати моніторингу знань, умінь і навичок учнів 5-11 класів з математики.
- Про підсумки перевірки стану викладання біології в 6-11 класах.
ІV засідання
Дата проведення: лютий 2022 р.
Засідання-консиліум.
- Захист учителями проектів «Особливості використання освітніх технологій на сучасному етапі навчання».
- Організація уроку в комунікативно-орієнтованому навчанні.
- Використання системи творчих завдань на уроках математики.
- Формування ключових компетентностей на уроках фізики.
- Самозвіти вчителів, які атестуються.
- Оцінка професійної майстерності вчителів, що атестуються.
V засідання
Дата проведення: травень 2022 р.
Підсумкове засідання.
- Про підсумки проведення предметних тижнів.
- Про підсумки проведення фестивалю-огляду освітніх інтернет-ресурсів (ІІІ етап).
- Організація та проведення ДПА (розгляд та обговорення матеріалів ДПА).
- Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за 2021-2022 навчальний рік (звіт вчителів).
- Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо удосконалення роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік.