Не забуваємо, виконувати завдання у віртуальному класі на платформі Google classroom.

Всю необхідну інформацію для підготовки до уроків ви зможете знайти на моєму блозі https://skarbnichka7.blogspot.com/ у розділі Дистанційне навчання, а також на моїй сторінці у Фейсбуці.

 


17.03. Класна робота

#31

Впр 361 (пис)

Впр 267 (пис)

17.03. Домашня робота

#31

Впр 361 (пис)

Впр 267 (пис)

18.03 Класна робота

Впр 371 (пис)

18.03 Домашня робота

Впр 371 (пис)

31.03. Класна робота

# 33

Впр 382 (пис)

Впр 385 (пис)

31.03 Домашня робота

# 33 вив правило

Впр 283 (пис)

Впр 386 (пис)

01.04. Класна робота

Впр 389 (пис)

01.04 Домашня робота

# 33 повторити

Впр 388 (пис)

Впр 387 (усно)

07.04 Класна робота

Тема: Відокремлені обставини.

# 34 опрацювати, вивчити правило.

Впр 389 (пис)

Домашня робота

# 34  вивчити правило.

Впр 390 (пис)

Впр 395 ( пис)

08.04 Класна робота

Тема: Відокремлені додатки

# 35 опрацювати, вивчити правило.

Впр 400 (пис)

Впр 402 (пис)

Домашня робота

# 34  вивчити правило.

Впр 406 (пис)

 

14.04 Класна робота

Тема: Відокремлені додатки (повторити)

# 35 опрацювати, вивчити правило.

Впр 400 (пис)

Впр 401 (пис)

14.04 Домашня робота

# 35  вивчити правило.

Впр 405 (пис)

15.04 Класна робота

Тема: Узагальнення та повторення відомостей про відокремлення.

Стр 199 опрацювати матеріал

Впр 407 (пис)

15.04 Домашня робота

Впр 408 (пис)

Відеоуроки та всі матеріали до уроків на моєму блозі.

 

21.04 - 22.04 Класна робота

Тема: Відокремлені обставини. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» з використанням відокремлених обставин.

Впр 410 (пис)

Впр 412 (пис)

21.04 – 22.04 Домашня робота

Написати твір – роздум на тему «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» з використанням відокремлених обставин.

 

28.04 - 29.04 Контрольна робота 

Тема: Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір – опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складеним планом) з використанням відокремлених означень та обставин.

Завдання:

1. Опрацюйте  пам’ятку 

ПАМ’ЯТКА 

Як працювати над твором-описом у художньому стилі

 

  1. Пам’ятайте: опис складається з таких частин: загальне враження, повідомлення окремих деталей, вказівка на їх місце розташування й ознаки, висновок.

  2. Доберіть яскравий заголовок.

  3. Спочатку визначте, які предмети (особливості) місцевості ви хотіли б виділити в описі; далі доберіть  дієслова (у художньому стилі), які вказують на розташування. Пам’ятайте, що всі дієслова повинні вживатися в одному часі.

  4. Використовуйте слова і словосполучення на позначення місця розташування об’єктів опису місцевості: прямо переді мною, неподалік, поруч, у центрі, у далині, трохи далі, зліва, справа та ін.

  5. Доберіть до визначених предметів характерні для них ознаки. Доречно використовувати художні засоби – епітети, порівняння – для увиразнення мовлення.

  6. Використовуючи дібрані слова і словосполучення, складіть опис місцевості.

  7. Доповніть висловлювання описом природи.

2. Мовленнєве завдання (опрацюйте) (це і є тема вашого твору!)

Уявіть ситуацію: до вас у школу приїхали гості з іншого міста (країни). Ви хочете ознайомити їх із рідним селом (містом), його природними умовами, історичними пам’ятками та ін. підготуйте екскурсійну розповідь у художньому стилі у вигляді прогулянки по вашому селу (місту) з описом місцевості.

3. План опису місцевості

(орієнтовний)

І. Моє село (місто) – частина країни.

ІІ. Дороге серцю місце.

  1. Із глибин історії.

  2. Окраса місцевості.

  3. Пам’ятки культури та історії.

  4. Місця відпочинку.

  5. Моє село (місто) на хвилі із сучасністю.

                    ІІІ. Завітайте до нас у добрий час!

4. Опрацювавши завдання 1, 2,3, надрукуйте у Word контрольний твір за ситуацією, яка подана у завданні 2, дотримуючись послідовності орієнтовного плану, використовуючи відокремленні означення, відокремленні обставини та пришліть мені на електронну адресу ket198920@gmail.com не пізніше 30.04.2020 року.

05.05 – 06.05 Класна робота

Тема:  Відокремленні уточнювальні члени речення.

Опрацювати стр 197, повторити правило

Впр 405 (пис) Впр 406 (пис)

Переглянути відео урок

05.05 – 06.05 Домашня робота

Повторити правило стр 196

Впр 408 (пис)