Не забуваємо, виконувати завдання у віртуальному класі на платформі Google classroom.
Всю необхідну інформацію для підготовки до уроків ви зможете знайти на моєму блозі https://skarbnichka7.blogspot.com/ у розділі Дистанційне навчання, а також на моїй сторінці у Фейсбуці.
17.03. Класна робота
#31
Впр 361 (пис)
Впр 267 (пис)
17.03. Домашня робота
#31
Впр 361 (пис)
Впр 267 (пис)
18.03 Класна робота
Впр 371 (пис)
18.03 Домашня робота
Впр 371 (пис)
31.03. Класна робота
# 33
Впр 382 (пис)
Впр 385 (пис)
31.03 Домашня робота
# 33 вив правило
Впр 283 (пис)
Впр 386 (пис)
01.04. Класна робота
Впр 389 (пис)
01.04 Домашня робота
# 33 повторити
Впр 388 (пис)
Впр 387 (усно)
07.04 Класна робота
Тема: Відокремлені обставини.
# 34 опрацювати, вивчити правило.
Впр 389 (пис)
Домашня робота
# 34 вивчити правило.
Впр 390 (пис)
Впр 395 ( пис)
08.04 Класна робота
Тема: Відокремлені додатки
# 35 опрацювати, вивчити правило.
Впр 400 (пис)
Впр 402 (пис)
Домашня робота
# 34 вивчити правило.
Впр 406 (пис)
14.04 Класна робота
Тема: Відокремлені додатки (повторити)
# 35 опрацювати, вивчити правило.
Впр 400 (пис)
Впр 401 (пис)
14.04 Домашня робота
# 35 вивчити правило.
Впр 405 (пис)
15.04 Класна робота
Тема: Узагальнення та повторення відомостей про відокремлення.
Стр 199 опрацювати матеріал
Впр 407 (пис)
15.04 Домашня робота
Впр 408 (пис)
Відеоуроки та всі матеріали до уроків на моєму блозі.
21.04 - 22.04 Класна робота
Тема: Відокремлені обставини. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» з використанням відокремлених обставин.
Впр 410 (пис)
Впр 412 (пис)
21.04 – 22.04 Домашня робота
Написати твір – роздум на тему «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» з використанням відокремлених обставин.
28.04 - 29.04 Контрольна робота
Тема: Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір – опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складеним планом) з використанням відокремлених означень та обставин.
Завдання:
1. Опрацюйте пам’ятку
ПАМ’ЯТКА Як працювати над твором-описом у художньому стилі |
|
|
2. Мовленнєве завдання (опрацюйте) (це і є тема вашого твору!)
Уявіть ситуацію: до вас у школу приїхали гості з іншого міста (країни). Ви хочете ознайомити їх із рідним селом (містом), його природними умовами, історичними пам’ятками та ін. підготуйте екскурсійну розповідь у художньому стилі у вигляді прогулянки по вашому селу (місту) з описом місцевості.
3. План опису місцевості
(орієнтовний)
І. Моє село (місто) – частина країни.
ІІ. Дороге серцю місце.
-
Із глибин історії.
-
Окраса місцевості.
-
Пам’ятки культури та історії.
-
Місця відпочинку.
-
Моє село (місто) на хвилі із сучасністю.
ІІІ. Завітайте до нас у добрий час!
4. Опрацювавши завдання 1, 2,3, надрукуйте у Word контрольний твір за ситуацією, яка подана у завданні 2, дотримуючись послідовності орієнтовного плану, використовуючи відокремленні означення, відокремленні обставини та пришліть мені на електронну адресу ket198920@gmail.com не пізніше 30.04.2020 року.
05.05 – 06.05 Класна робота
Тема: Відокремленні уточнювальні члени речення.
Опрацювати стр 197, повторити правило
Впр 405 (пис) Впр 406 (пис)
Переглянути відео урок
05.05 – 06.05 Домашня робота
Повторити правило стр 196
Впр 408 (пис)