Не забувайте, виконувати завдання у віртуальному кабінеті на платформі Google classroom.
Всю необхідну інформацію для підготовки до уроків ви зможете знайти на моєму блозі https://skarbnichka7.blogspot.com/ у розділі Дистанційне навчання, а також на моїй сторінці у Фейсбуці.
16.03.-19.03.
Леся Українка. Драма-фієрія "Лісова пісня" прочитати та переказувати. Зробити аналіз (письмово). Цитатна характеристика Мавки, Лукаша, Килини (письмово).
30.03
Підготувати доповідь «Символізм як різновид модернізму». Стр 203 опрацювати.
31.03
Стр 199 – 202 опрацювати. Створити фейсбук сторінку Володимира Винниченка, стр 202 пит 1-4 (пис)
01.04 – 02.04
Прочитати та проаналізувати письмово новелу В.Винниченка «Момент» ( Із оповідань тюремної Шахерезади).
06.04
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Твір – характеристика персонажа новели «Момент».
Завдання: Написати твір – характеристику будь – якого персонажа новели письмово у зошити.
07.04 – 08.04
Тема: Павло Тичина. Поетична спадщина П.Тичини – одна з вершин української поезії ХХ століття. Трагізм життєвого і творчого шляху митця у тоталітарній системі. Особлива поетика Тичинівського вірша: мелодика слова і музики.
Завдання. Опрацювати біографію П.Тичини. Скласти Фейсбук сторінку письменника. Зробити презентація до теми. Підготувати доповідь на тему «Особливості поетики П.Тичини», виписати в зошит та вивчити термін: символізм.
09.04
Тема: Збірка «Сонячні кларнети» - подія європейського масштабу.
Завдання: Опрацювати матеріал підручника. Зробити аналіз збірки (письмово), виразно читати та аналізувати віші поета, 2 вірші на вибір проаналізувати (письмово)
13.04 - 14.04
Тема: Єдність природи, почуттів людини й музики у поезіях «Арфами, арфами…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», « Пастелі»
Завдання: Виразно читати поезію П.Тичини, зробити аналіз двох віршів на вибір письмово, опрацювати матеріал підручника.
15.04
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом.
Завдання. Написати асоціативний етюд до художнього образу арфи.
16.04
Тема: Глибина почуттів ліричного героя у поезії «О панно Інно…» та художні засоби вираження.
Завдання: Виразно читати вірш, зробити аналіз письмова, вірш «О панно Інно…» вивчити напам’ять.
Відеоуроки до уроків ви зможете знайти на моєму блозі.
21.04
Тема: П.Тичина «Пам’яті тридцяти» - збірний образ ліричного героя. Історична основа поезії. Образно – символічне вираження ідеї твору.
Завдання: Виразно читати поезію П.Тичини, зробити аналіз вірша письмово опрацювати матеріал підручника.
22.04
Тема: Василь Стус та Павло Тичина: «Феномен доби (сходження на Голгофу слави» (оглядово).
Завдання: опрацювати матеріал підручника , написати твір відгук про творчість Павла Тичини.
23.04
Тема: Симфонія «Сковорода». Історія написання твору. Сковородинівська барокова традиція в українській літературі. Жанрове новаторство.
Завдання: Прочитати симфонію, зробити аналіз письмово. Вивчити термін поема – симфонія.
27.04 – 28.04
Тема: Симфонія «Сковорода». Афористичність, алегоризм і символізм поеми. Ідея вічного пошуку вічної гармонії буття в поемі. Прийом монологу як спосіб саморефлексії автора.
Завдання: Аналіз поеми письмово, Скласти сенкан зі словом «гармонія».
Переглянути бук трейлер до твору
Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/pavlo-tichina-poema-simfoniya-skovoroda-281205.html результат сфотографувати на надіслати мені по Вайберу.
29.04
Тема: Підготовка до контрольної роботи.
Завдання: повторити творчість В.Винниченк, П.Тичини. Повторити терміні: символізм, неоромантизм, алегорія, симфонія, поема – симфонія. Всі необхідні матеріали для підготовки ви зможете знайти на моєму блозі та в Classroom
30.04
Тема: Контрольна робота за творчістю В.Винниченк, П.Тичини.
Завдання: Виконати контрольну роботу на платформі Classroom
04.05
Тема: Урок позакласного читання. С.Процюк «Десятий рядок»
Завдання: написати відгук на прочитаний твір.
05.05
Тема: Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця.
Переглянути біографія митця
Переглянути
Завдання: Опрацювати біографію. Створити Фейсбук сторінку письменника.
06.05
Тема: Трилогія про Івана Мазепу у з-х томах і 5 –ти книгах. Іван Мазепа – як «золота доба» Гетьманщини.
Завдання: Прочитати роман, зробити аналіз твору письмово, вивчити терміни: трилогія, поняття хронотипу, історичний роман.
Перевір себе https://naurok.com.ua/test/bogdan-lepkiy-motrya-8708.html результат сфотографуте та надішліть мені по Вайберу.
07.05
Тема: Історичні факти і художній вимисел у трилогії. Образ степу у романі й українській літературній традиції та фольклорі.
Завдання: Письмово історична основа роману, виписати опис степу, скласти Сенкан зі словом «краєвид».