Англійська мова
21.04, 23.04
Тема: «Моя їжа» (с.83-85), англійський алфавіт. Завдання:
- Познайомитись з новими літерами с.87-88. Продивитись відео урок, прослухати аудіо записи з новими літерами, лексикою та пісеньками.
Відео урок:
;
Аудіо додатки:
- Вивчити букви.
- Пройти тест в гугл за посиланням в кінці тижня.
15.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай вірш «Ранкові роси » на с. 60, дай відповіді на запитання.
2. Склади звукову схему слів – зустрічає,своє.
Навчання грамоти (письмо)
1. Прочитай великі літери і напиши їх на с. 60.
2. Напиши склади з ними по 2рази.
3. Спиши слова, згадай, чому вони пишуться з великої букви. Які знаки стоять в кінці слів, чому, прочитай слова з відповідною інтонацією.
4. Спиши скоромовку з друкованого шрифту.
Математика
-
Подивись відеоролик:
-
Виконай завдання на с. 48.
Я досліджую світ
1. Подивись відеоролик:
-
Виконай завдання в зошиті на с. 31.
Фізкультура
16.04
Математика
-
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 49.
Я досліджую світ
-
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 54 підручника, та на с. 32 зошита.
Музичне мистецтво
Вивчи пісню:
Образотворче мистецтво
В альбомі на с.48 намалюй писанку.
17.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай загадку на с. 61, дай відповіді на запитання.
2. Склади звукову схему слів – зоря, роса, яблуко.
3. Прочитай оповідання « Яблуко», дай відповіді на запитання.
Навчання грамоти (письмо)
1. Прочитай великі літери і напиши їх на с. 61.
2. Напиши склади з ними по 2 рази, згадай коли ми пишемо слова з великої букви.
3. Допиши першу букву в імена,не забувай, вони пишуться з великої букви (Ївга (в деяких регіонах України скорочене ім’я від Євгенія), Нонна, Юлія, Ніна, Іван, Юрій, Назар, Ігор) .
4. Спиши скоромовку з друкованого шрифту.
Математика
-
Подивись відеоролик:
-
Виконай завдання на с. 50.
21.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай опвідання «Чиї квіти найгарніші?» на с. 62-63.
2. Склади звукову схему слів – квіти, літо, осінь.
3. Дай відповідь на запитання.
Навчання грамоти (письмо)
С. 62
1. Прочитай великі літери і напиши їх .
2. Напиши з’єдняння з ними по 2 рази.
3. Перестав слова , щоб вийшли речення. Запиши ці речення. (Сергій відвідав Єгипет. Ольга мешкає в Сумах. Женя живе в Житомирі.) Подумай, чому слова написані з великої букви?
Математика
1. Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 51.
Я досліджую світ
1. Подивись відеоролик:
2. Роздивись малюнок на с.48-49 підручника, розкажи про турботи тварин навесні.
Фізкультура
22.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай опвідання «Джерельце» на с. 63-64.
2. Склади звукову схему слів – джерельце (згадай, буквосполучення дж позначає 1 звук!), людина, її.
3. Дай відповіді на запитання.
Навчання грамоти (письмо)
С. 63
1. Прочитай великі літери і напиши їх .
2. Потренуйся писати букву Д.
3. Напиши імена. Подумай, чому вони написані з великої букви? Які ще слова пишуться з великої букви?
4. Поміркуй. яку букву Д –д треба додати в назви річок?
5. Збери прислів’я за ниточкою. Подумай, яке перше слово? Чому?
6. Напиши назви річок і прислів’я письмово.
Математика
-
Подивись відеороли
2. Виконай завдання на с. 52.
Я досліджую світ
-
Подивись відеоролик:
-
Роздивись малюнок на с. 50-51 підручника, розкажи про свійських тварин навесні. Чим відрізняються дикі тварин від свійських?
-
Пограй у гру:
Фізкультура
Повтори вправи: