Англійська мова
28.04, 30.04
Тема: «Час історій. Revision» (с.89-91). Завдання:
-
Продивитись відео уроки на тему «Їжа»:
-
«Слухай та показуй» з опорою на аудіо додаток пройти ст.89: https://drive.google.com/file/d/18sD8M6arsKB_xR3Vqt6Qs-7TbHZRXMK0/view?usp=sharing
-
Пограй у гру: I like-I don’t like (мені подобається, мені не подобається) – с.90.
-
Дивись на малюнки ст.91 і називай літери, на які починається слово.
05.05, 07.05
Тема: «I can play» (с.92-95).
-
Слухай і показуй: с.92, впр.1 з опорою на аудіододаток: https://drive.google.com/file/d/1XVyqcYIUjX17wHPNNtChQnYUDzxPYUBk/view?usp=sharing .
-
Послухай аудіо додаток ще раз та вивчи фрази: I can – я можу.
-
Намалюй малюнок у своє портфоліо і розкажи, що ти вмієш робити – впр.3, с.93:
I can ride a bike – я можу кататись на велосипеді;
I can swim – я вмію (можу) плавати;
I can fly – я можу літати;
I can jump – я можу (вмію) стрибати;
I can run – я вмію бігати;
I can hop – я вмію підстрибувати;
I can climb a tree – я вмію залазити на дерево.
-
Вчимося читати англійською. Слухай аудіо і повторюй: https://drive.google.com/file/d/1VQrKxtmHMMJgKFbDuIHdL1s7u-biUNh8/view?usp=sharing впр.4, с.93
-
Читаємо слова і словосполучення за аудіо додатком: https://drive.google.com/file/d/1RW3BvRDywxUTy3bQpHP6gN6JFvyp3jCl/view?usp=sharing впр.5, с.93
-
Приголосні звуки можна дивитись у табличці: https://drive.google.com/file/d/1tI-yaRPlefpOuvC-IjknWw_FESHb5c-Z/view?usp=sharing
-
Послухай, покажи та повтори: https://drive.google.com/file/d/1Whjyr17Jg6E3cOdSGFzO2KETo89MjQ2o/view?usp=sharing – впр.1, с.94
-
Послухай та заспівай пісеньку: https://drive.google.com/file/d/1qhpqgmdUX_G3vHXsNu7nrqulqNcQw_DO/view?usp=sharing – впр.4, с.94
-
Познайомся з новою літерою U u (ю): https://drive.google.com/file/d/1ENTVC5zTt_ez2MJ-cDotPFX9SsNRhm78/view?usp=sharing – впр.1, с.95
-
Послухай та заспівай: https://drive.google.com/file/d/1og0LZ6mrADdmqYXgxKJYQZekQYxbrIV-/view?usp=sharing – впр.2, с.95
-
Познайомся з новою літерою V v (ві): https://drive.google.com/file/d/1TiYP0n8rdZzxIYzsW4EOUQh_TsnE82VT/view?usp=sharing впр.3, с.95
-
Послухай та заспівай: https://drive.google.com/file/d/1xo9tIwdWx9R-T2yR8jQv-bQqTflHgKnW/view?usp=sharing – впр.4, с.95
-
Буква Аа (ей англійська) читаємо у закритому складі (прості короткі слова), як [ае] - е
30.04
Математика
-
Подивись відеоролик:
2. Виконай самостійно завдання № 1 на с. 56 (внизу), № 2 на с. 57.
Я досліджую світ
-
Подивись відеоролик і виконай завдання на с. 58-59 підручника:
Виконай завдання на с. 23 зошита.
Музичне мистецтво
Повтори пісню «Урок»:
4.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
-
Подивись відеоурок:
2. Прочитай самостійно текст на с. 77-78
3. Склади звукову схему слів – матуся, Оля.
4. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 4 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
Класна робота
5. Згадай, як ми ділили слова на склади. Поділи на склади слова (усно) – мама, дівчинка, день. Скільки складів в кожному слові? Згадай правило – скільки в слові голосних, стільки в слові і складів.
6..Подивись відеоролики:
7. Спиши з тексту на с. 77 перші 2 речення. Поділи слова в реченнях на склади для переносу простим олівцем вертикальними лініями ( як в першому відео).
Математика
1. Подивись відеоролики:
2. Виконай завдання №1,2 на с.57 (посередині).
Трудове навчання
1. Виконай аплікацію на с.59 в альбомі «Трудівничок» за зразком на с. 61.
5.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
-
Подивись відеоролик:
-
Прочитай самостійно текст на с.78 – 79, дай відповіді на запитання.
-
Склади звукову схему слів – дощик, дрібний.
4. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 5 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
Класна робота
5. Напиши письмово літери – К к Н н Д л Б б В в.
6. Напиши з’єднання – тр, пл, зо, ол, ям.
7.Подивись відеоролики:
8. Поділи для переносу слова і запиши їх – машина, олівець, трамвай, весна, день, Оля. Які слова не переносяться? (Зразок: ма-шина, маши-на, трам-вай, тра-мвай).
9. Випиши з вірша «Змалювати маму» с.80 слова, які не можна переносити.
Я досліджую світ
-
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 60-61 підручника і с. 18-20 зошита.
Фізкультура