Англійська мова

28.04, 30.04

Тема: «Час історій. Revision» (с.89-91). Завдання:

  1. Продивитись відео уроки на тему «Їжа»:

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=7483397013766073020&text=англійській%20алфавіт%20відео%20за%20підручником%20карпюк%20нуш%201%20клас&path=wizard&parent-reqid=1587971818425882-1451286049316088245800199-production-app-host-man-web-yp-16&redircnt=1587971854.1

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=13911408497168485685&text=англійській%20алфавіт%20відео%20за%20підручником%20карпюк%20нуш%201%20клас&path=wizard&parent-reqid=1587971818425882-1451286049316088245800199-production-app-host-man-web-yp-16&redircnt=1587971911.1  

  1. «Слухай та показуй» з опорою на аудіо додаток пройти ст.89: https://drive.google.com/file/d/18sD8M6arsKB_xR3Vqt6Qs-7TbHZRXMK0/view?usp=sharing 

  2. Пограй у гру: I like-I don’t like (мені подобається, мені не подобається) – с.90.

  3. Дивись на малюнки ст.91 і називай літери, на які починається слово. 

05.05, 07.05

Тема: «I can play» (с.92-95). 

  1. Слухай і показуй: с.92, впр.1 з опорою на аудіододаток: https://drive.google.com/file/d/1XVyqcYIUjX17wHPNNtChQnYUDzxPYUBk/view?usp=sharing .

  2. Послухай аудіо додаток ще раз та вивчи фрази: I can – я можу.

  3. Намалюй малюнок у своє портфоліо і розкажи, що ти вмієш робити – впр.3, с.93:

I can ride a bike – я можу кататись на велосипеді;

I can swim – я вмію (можу) плавати;

I can fly – я можу літати;

I can jump – я можу (вмію) стрибати;

I can run – я вмію бігати;

I can hop – я вмію підстрибувати;

I can climb a tree – я вмію залазити на дерево.

  1. Вчимося читати англійською. Слухай аудіо і повторюй: https://drive.google.com/file/d/1VQrKxtmHMMJgKFbDuIHdL1s7u-biUNh8/view?usp=sharing впр.4, с.93

  2. Читаємо слова і словосполучення за аудіо додатком: https://drive.google.com/file/d/1RW3BvRDywxUTy3bQpHP6gN6JFvyp3jCl/view?usp=sharing впр.5, с.93

  3. Приголосні звуки можна дивитись у табличці: https://drive.google.com/file/d/1tI-yaRPlefpOuvC-IjknWw_FESHb5c-Z/view?usp=sharing 

  4. Послухай, покажи та повтори: https://drive.google.com/file/d/1Whjyr17Jg6E3cOdSGFzO2KETo89MjQ2o/view?usp=sharing – впр.1, с.94

  5. Послухай та заспівай пісеньку: https://drive.google.com/file/d/1qhpqgmdUX_G3vHXsNu7nrqulqNcQw_DO/view?usp=sharing – впр.4, с.94

  6. Познайомся з новою літерою U u (ю): https://drive.google.com/file/d/1ENTVC5zTt_ez2MJ-cDotPFX9SsNRhm78/view?usp=sharing – впр.1, с.95

  7. Послухай та заспівай: https://drive.google.com/file/d/1og0LZ6mrADdmqYXgxKJYQZekQYxbrIV-/view?usp=sharing – впр.2, с.95

  8. Познайомся з новою літерою V v (ві): https://drive.google.com/file/d/1TiYP0n8rdZzxIYzsW4EOUQh_TsnE82VT/view?usp=sharing  впр.3, с.95

  9. Послухай та заспівай: https://drive.google.com/file/d/1xo9tIwdWx9R-T2yR8jQv-bQqTflHgKnW/view?usp=sharing – впр.4, с.95

  10. Буква Аа (ей англійська) читаємо у закритому складі (прості короткі слова), як [ае] - е

 


30.04

Математика

  1. Подивись відеоролик:

2.                             Виконай самостійно завдання № 1 на с. 56 (внизу), № 2 на с. 57.

Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролик і виконай завдання на с. 58-59 підручника:

 Виконай завдання на с. 23 зошита.

 Музичне мистецтво

Повтори пісню «Урок»:

 

4.05

Навчання грамоти (читання+письмо)

  1. Подивись відеоурок:

 2.       Прочитай самостійно текст на с. 77-78

3.            Склади звукову схему слів – матуся, Оля.

4.     Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 4 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

5.        Згадай, як ми ділили слова на склади.  Поділи на склади слова (усно) – мама, дівчинка, день. Скільки складів в кожному слові? Згадай правило – скільки в слові голосних, стільки в слові і складів.

6..Подивись відеоролики:

 

7. Спиши з тексту на с. 77 перші 2 речення. Поділи слова в реченнях на склади для переносу простим  олівцем вертикальними лініями ( як в   першому відео). 

Математика

1. Подивись відеоролики:

 

2. Виконай завдання №1,2 на с.57 (посередині).

Трудове навчання

1.     Виконай аплікацію на с.59 в альбомі «Трудівничок» за зразком на с. 61.

 

5.05

Навчання грамоти (читання+письмо)

  1. Подивись відеоролик:

  1. Прочитай самостійно текст на с.78 – 79, дай відповіді на запитання.

  2. Склади звукову схему слів – дощик, дрібний.

4.     Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 5 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

5.         Напиши письмово літери – К к Н н Д л Б б В в.

6.            Напиши з’єднання – тр, пл, зо, ол, ям.

7.Подивись відеоролики:

  

8.        Поділи для переносу слова і запиши їх – машина, олівець, трамвай, весна, день, Оля. Які слова не переносяться? (Зразок: ма-шина, маши-на, трам-вай, тра-мвай).

9.         Випиши з вірша «Змалювати маму» с.80 слова, які не можна переносити.

Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролик:

2.     Виконай завдання на с. 60-61 підручника і с. 18-20 зошита.

Фізкультура