Англійська мова
07.04, 09.04
Тема: «Моя їжа» (с.80-83), англійський алфавіт. Рекомендовані онлайн-ресурси для самопідготовки в ігровій формі:
-
https://www.teremoc.ru/game/english.htm - на вивчення алфавіту, чисел та лексики;
-
відео ресурси по темі:
Аудідодатки:
https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/.
Завдання – продивитися відео ролики; опрацювати с.80-83 підручника, з опорою на аудіо додатки (дивись на малюнок, слухай аудіо запис і повторюй); виконати творчі завдання по темі у друкованому робочому зошиті до підручника.
14.04, 16.04
Тема: «Моя їжа» (с.83-85), англійський алфавіт. Завдання:
- Продивитись відео по темі:
- Познайомитись з новою лексикою та з новими літерами – с.83-85 допомогою аудіо додатків: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2869604215380496193#editor/target=post;postID=8938720633651115618;onPublishedMenu=allpages;onClosedMenu=allpages;postNum=0;src=postname .
- Творче завдання «До твого портфоліо»: за зразком впр.4, с.85 – намалюй своє меню; впр.3-4, с.86 – виготов ложку з улюбленими стравами.
- Пройти тест в гугл за посиланням в кінці тижня (посилання буде в четвер).
7.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай казку І.Франка «Ріпка» на с. 49-50, дай відповіді на запитання.
3. Склади звукову схему слів – собачка, кицька, мишка.
Навчання грамоти (письмо)
С. 55
1. Прочитай літери і напиши їх .
2. Виконай тренувальні вправи.
3. Спиши слова по 2 – 3 рази.
4. Встав букви у, з в скоромовку – Коза в лузі – лоза в тузі. Спиши її. Спробуй прочитати швидко.
5. Спиши загадку з друкованого шрифту і відгадай її.
Я досліджую світ
-
Подивись відеоролики:
Виконай завдання на с .42 підручника, та на с. 12 зошита.
8.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай оповідання В.Сухомлинського «Яблуко в осінньому саду » на с. 52-53, дай відповіді на запитання.
3. Склади звукову схему слів – яблуко, Ніна, Оля.
Навчання грамоти (письмо)
1. Прочитай літери і напиши їх на с. 56.
2. Виконай тренувальні вправи.
3. Спиши слова по 2 – 3 рази.
4. Встав букви в, ь в речення (Віє вітер увесь день) і спиши.
5. Спиши друге речення з Букваря с. 52 (Був тихий сонячний день).
Математика
- Подивись відеоролик:
- Порахуй від 10 до 20.
- Виконай завдання на с. 44.
Я досліджую світ
- Подивись відеоролики:
- Виконай завдання на с .43 підручника, та на с. 21-22 зошита.
Фізкультура
9.04
Математика
- Порахуй від 10 до 20 з їжачком:
- Подивись відеоролик:
- Виконай завдання на с. 45.
- Короткий запис до задачі:
І – 40 д.
ІІ - ?, на 20 д. м.
Я досліджую світ
- Подивись відеоролики:
- Виконай завдання на с. 44-45 підручника, та на с. 30 зошита.
Музичне мистецтво
Вивчи пісню:
Образотворче мистецтво
В альбомі на с.43 намалюй весну, згадай, які ознаки весни ти знаєш, намалюй їх.
10.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай текст на с. 55-56 «Пробудження, дай відповіді на запитання.
2. Склади звукову схему слів Нуся, Терентій, Дюк.
Навчання грамоти (письмо)
С. 57
1. Прочитай літери і напиши їх .
2. Виконай тренувальні вправи.
3. Спиши слова.
4. Із літер склади слова і запиши їх (юнга,юнак).
5. Напиши слово читання 2 рази і запам’ятай, як воно пишиться. :
6. За схемами склади і запиши слова (сонечко, віконечко, пічечка, річечка).
7. Спиши речення, подумай, коли так кажуть?
Математика
- Подивись відеоролик:
- Виконай завдання на с. 44.
13.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай вірш «Сонечкова мама» на с. 58.
2. Склади звукову схему слів - кошеня, кізка, миє, щодня.
Навчання грамоти (письмо)
С. 58
1. Прочитай літери і напиши їх .
2. Запиши склади по 2 рази.
3. Спиши прислів’я, як ти їх розумієш?
4. Спиши речення з друкованого шрифту.
Математика
- Подивись відеоролик:
- Виконай завдання на с. 46.
Трудове навчання
В альбомі «Маленький трудівничок» на с. 76-77 виконай аплікацію «Великодній кошик» за зразком.
14.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай вірш «Косички» на с. 58.
2. Склади звукову схему слів - косички, яка, красуня.
3. Склади речення – що ти думаєш про дівчат і про хлопців? Намалюй дівчинку і хлопчика.
Навчання грамоти (письмо)
С. 59
1. Прочитай великі літери і напиши їх .
2. Напиши склади з ними по 2рази.
3. Спиши слова, згадай, чому вони пишуться з великої букви.
4. За лінією склади скоромовку, запиши її письмово, навчись швидко її читати (Панас у вас, Тарас у нас).
5. Гра «Звільни слова». Вертикальними лініями розділи слова (Ґава/на/ґанку/ґасала/щоранку.) і спиши, згадай як пишуться слова в реченні (окремо).
Математика
-
Подивись відеоролик:
-
Виконай завдання на с. 47.
Я досліджую світ
-
Прочитай завдання на с.46 -47 в підручнику і виконай досліди.
-
Подивись відеоролики:
Фізкультура