6.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
-
Відкрий Буквар на с. 82 та подивись відеоролик:
2.Прочитай самостійно оповідання за вибором на с. 82-84, дай відповіді на запитання.
3. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 6 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
Класна робота
4. Напиши письмово літери – Р р Г г П п Т т Б б.
5. Напиши з’єднання – об, то, гу, ап, ря.
6. Склади звукову схему слів – друг, маю, шахісти. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові. Подумай, які слова можна переносити, чому? Поділи його на склади для переносу і запиши (ша-хісти, шахі-сти, шахіс-ти).
7.Подивись відеоролик:
8. Спиши слова, підбери до поданих слів протилежні за значенням і напиши їх через рисочку:
день –
багато –
білявий –
9. Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:
Математика
-
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання взошиті №1 на с.57 (знизу), с.58 (зверху).
Я досліджую світ
-
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 62-63 підручника і с. 35-36 зошита.
Фізкультура
7.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
-
Відкрий Буквар на с. 85 та подивись відеоролик:
-
Прочитай самостійно оповідання на с. 85-86, дай відповідь на запитання.
3. Склади звукову схему слів – Нюра, подруги, клас. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.
4. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 7 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
Класна робота
5. Подивись відеоролик:
6. Напиши письмово літери – В в Н н К к І і Ї ї .
7. Напиши з’єднання – см, ют, аю, оз.
8. Спиши слова, підбери до поданих слів близькі за значенням і напиши їх через рисочку:
друг –
учень –
тато –
(товариш, школяр, батько)
9. Спиши прислів’я на с.86.
10. Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:
Математика
1.Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання в зошиті №1, 2 на с.58 (посередині).
Я досліджую світ
1. Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 64-65 підручника і с. 34 зошита.
8.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
-
Послухай казку:
-
Прочитай самостійно казку на с. 87-88, дай відповідь на запитання.
3. Роздивись малюнок на с. 88 і виконай завдання на с. 88-89.
4. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 8 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
Класна робота
5. Подивись відеоролик:
6. Напиши письмово літери – О о С с Ю ю Б б В в Д.
7. Напиши з’єднання по 3 рази – го, ан, ор.
8. Спиши речення. Допиши слова у речення замість крапок (виросли, гріються, світить, сидить):
На галявині … гриби лисички. Хитрі лисички … на сонці. На небі … сонечко. Червоне сонечко … на листочку.
9. Напиши 3 слова, які ти запам’ятав,що мають кілька значень і означають різні предмети.
10. Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:
Математика
1. Подивись відеоролик:
-
Виконай завдання в зошиті №1с.58(внизу), 2 на с.5 (зверху).
Б. - ?
П. – 3 л
С. – 8 л
Виховна година
-
Подивись відеоролики:
2. Вивчи 1 куплет вірша (на вибір), зніміть на відео, як ти розповідаєш вірш і пришліть мені на Вайбер.
Привели шляхи-дороги
Наш народ до перемоги.
І солдати-дідусі
Посміхаються усі.
Це святе травневе свято
Треба серцем відчувати!
Придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!
Хай завжди в усьому світі
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не війни.
12.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
-
Знайди вдома книжку зі своєю улюбленою казкою. Як вона називається? Хто її написав? Прочитай цю казку (або уривок).
2. Розкажи казку своїми словами. (Переказ)
3. Склади звукову схему слів - Казка, говорити, вовк. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.
4. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 12 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
Класна робота
5. Подивись відеоролик:
6. Напиши письмово літери – М м Л л Ш ш И и Й й .
7. Напиши з’єднання – ал, ма, яш, йо, ой, ия.
8. Пограй у гру:
9. Заміни в кожному слові букву, щоб утворилось нове слово і запиши їх через риску:
мак –
халат -
пень –
баран –
10. Спиши перші 4 рядка вірша с.91.
Математика
-
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання в зошиті №1, на с.59(внизу), №2 с.60 (вгорі) .
Я досліджую світ
1. Выдкрий підручник на с 66-67 і подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 28-29 зошита.
13.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
1. Відкрий Буквар на с. 91 та прочитай самостійно вірш «Клобок».
2. Дай відповіді на запитання:
- Хто був колобком в цій казці?
- Кому він поколов язик?
3. Склади звукову схему слів - язик, вовк, колобок. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.
4. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши:
Класна робота
5. Напиши письмово літери – И и Ш ш Щ щ Ц ц.
6. Напиши з’єднання – ши, щи, ия, ця, яш.
7. Подивись відеоролик:
8. Випиши з вірша с. 91 по 5 слів, які відповідають на питання:
Хто? –
Що? –
9. Спиши 4 рядка з віршів на с. 92 (за своїм вибором).
10. Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:
Математика
- Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання в зошиті № 1, 2 на с. 60 (посередині).
Я досліджую світ
1. Подивись мультфільм:
2. Виконай завдання на с. 68-69 підручника і с. 22 зошита.