Увага! Всi виконанi завдання, питання пiд час виконання надсилати на e-mail 

ivahina83@gmail.com

Дистанційне навчання з інформатики ( заходьте і навчайтесь)

Код курсу jzztjse

16.03.2020 р., 19.03.2020 р. 

Інструменти виділення та малювання. Магнитне лассо (завантажити)

Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт

30.03.2020 р.

Інструменти виділення та малювання. Чарівна паличка.(завантажити)

Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт

02.04.2020 р.

Інструменти виділення та малювання. Магнитне та многокутне лассо (завантажити)

Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт

06.04.2020 р.

Тема: Робота з текстом в  програмі Adobe Photoshop  (завантажити)

Конспект завантажити і записати в зошит

09.04.2020 р.

Практична робота "Текстові эффекти. Напис вогнем. Фильтри, індексовані кольори" (завантажити)

Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт

13.04.2020 р.

Практична робота "Текстові эффекти. Напис льодом" (завантажити)

Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт, файл з виконаним завданням надіслати вчителю.

16.04.2020 р.

Практична робота "Текстові эффекти. Букви під снігом" (завантажити)

Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт, файл з виконаним завданням надіслати вчителю.

23.04.2020 р.

Практична робота "Текстові эффекти. Золотий текст" (завантажити)

Виконати практичну роботу, записати в папку для практичних робіт, файл з виконаним завданням надіслати вчителю.

27.04.2020 р.

Тема: Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»

 
Сьогодні на нас очікує досить не простий урок. Ми з вами завершили всі важливі теми з курсу дев’ятого класу і ряд наступних уроків будемо розв’язувати компетентнісні задачі. Тема сьогоднішнього уроку «Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»»
  1. Створити на робочому столі папку та назвати її власним прізвищем та ім’ям.
  2. Оберіть одну із запропонованих тем дослідження:
·Тема: Інформаційне суспільство — розвиток чи занепад?
Мета: з’ясувати позитивні та негативні сторони розвитку сучасного суспільства.
·Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з’ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному суспільстві.
            3.      Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, що викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначіть основні поняття, цікаві факти зберігши їх у окремий документ Microsoft Office Word.
            4.      Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками та судженнями й оформіть вихідний матеріал у вигляді реферату на (10 сторінок).
            5.      Збережіть реферат у власну папку та  надішліть вчителю на перевірку.
30.04.2020 р., 04.05.2020 р.
Тема: Розв'язування компетентнісних задач з теми «Комп'ютерні презентації» 

Умова задачі.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0jFHi-6IvLWZQhX8L-C2oAMnd5bFzEgJK10anRfK3SQ-cEC11cgВ задачі № 1 учень працює в програмному середовищі табличного процесора, а домашнє завдання в програмному середовище редактора презентацій.

Задача 1. Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький — Львів, Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. Побудувати діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.

Вказівки до виконання

  1. Вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
  2. Вказати URL-адреси використаних пошукових служб.
  3. Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
  4. Вказати URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
  5. Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
    •  вказати відстань між містами, норму витрат пального та його ціну;
    •  кількість квитків та їхні ціни;
    •  розрахувати суму, яку витратить сім'я для подорожі:
      •  автомобілем;
      •  купейним і плацкартними вагонами Укрзалізниці.
  6. Вказати, яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів.
  7. Зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.
  8. Визначити кількість слайдів презентації? Яких?
  9. Описати, які програми використано для виконання завдань?     Д.З. Перевірити правильність опрацювання даних. Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.
  10.  
  11.         18. 05.2020 р.
  12.  
  13. Контрольно - тестова робота з інформатики 9 клас (завантажте посилання)
  14. Фото виконаних завдань надіслати вчителю