Склад методичного об’єднання класних керівників

Сучасний класний керівник 

Я щоранку заходжу в клас,

На дитячих обличчях - усміх,

Що я варта, діти, без вас

Ви-натхнення моє, мій успіх.

Класний керівник - це капітан корабля, який має назву "Клас", який живе і творить разом з дітьми та вміє помітити найпотаємніші складові своїх вихованців.

Тарасова Катерина Олександрівна - керівник методичного об'єднання класних керівників

Члени МО:

Тюрікова С. Г.- класовод 1 класу

Смородина Л. В. - класовод 2 класу

Кононенко Г. Г- класовод 3 класу

Костишина І. В. - класовод 4 класу

Костишина К. О. - класний керівник 5 класу

Мірзахметова В. М. - класний керівник 6 класу

Слюсар С. М.  - класний керівник 7 класу

Колосова Г. О. - класний керівник 8 класу

Пригода Т. Р. - класний керівник 9 класу

Оверко А. І. - класний керівник 10 класу

Стельмах О. П. - класний керівник 11 класу


Аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників за 2019-2020н.р.

Методичне об’єднання класних керівників на 2020 – 2021 навчальний рік

Методичні рекомендації щодо роботи МО класних керівників

План роботи МО на 2020-2021 н.р.

Список класних керівників по КЗ «Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» Водянської сільської ради

Самоосвіта класних керівників


Циклограма роботи класного керівника

Посадова інструкція класного керівника

Пам’ятка щодо проведення виховних годин

Орієнтовні теми проведення класних батьківських зборів

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник

ЗАПОВІДІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Обов'язки класного керівника

Розклад проведення виховних годин класними керівниками 1-11 класів

Методичне об'єднання 2019 року

Аналіз виховної роботи

План роботи методичного об’єднання класних керівників

Методичні рекомендації щодо проведення батьківських зборів

Аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників за 2017-2018 н.р.

План роботи МО класних керівників


23 лютого 2021 року відбулося засідання методичного об’єднання класних керівників на тему: «Організований початок роботи у ІІ семестрі».

  1. Аналіз роботи класних керівників за І семестр 2020-2021 навчального року;
  2. Планування роботи класних керівників на ІІ семестр 2020-2021 навчального року. Надання методичних рекомендацій щодо проведення заходів за планом роботи школи.
  3. Про стан роботи з профілактики правопорушень серед учнів закладу.
  4. Розв’язання проблем адаптації учнів у 1-му класі.
  5. Організація роботи учнівського самоврядування
  

 


Тема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників:

«Формування творчої, гуманної, толерантної особистості школяра

з урахуванням вимог сучасної школи»

Цикл методичних об'єднань

29.10.2019 року в школі пройшов марафон методичних об'єднань на якому вчителі мали змогу обмінятися набутими знаннями та вміннями, цікавими новинками. 

 

План

Методичного об’єднання класних керівників:

  1. Інформація щодо пропусків учнів.
  2. Звіт практичного психолога щодо роботи з дітьми школи.
  3. Інформація соціального педагога щодо виявлення дітей девіантної поведінки, схильних до тютюнопаління.
  4. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу у виховній діяльності класного керівника.
  5. Презентація на тему «Етикет використання державних символів (класний керівник 10 класу Стельмах О.П.)

 В КЗ «Дніпровська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2» було проведено  засідання ШМО класних керівників, з учасстю практичного психолога (засідання проводилося  дистанційно в Viber). Де класні керівники разом з практичним психологом обговорювали плани, днів зустрічей, питань стосовно роботи між класним керівником та практичним психологом. Практичний психолог Костишина Катерина Олегівна, надала поради щодо підтримання емоційного стану під час карантину.

Було використано онлай- тести: “Креативність та творчий потенціал вчителя”,  “Чи люблять вас діти?” (https://onlinetestpad.com/ua/test/23527-kreativn%D1%96st-ta-tvorchij-potenc%D1%96al-vchitelyahttps://onlinetestpad.com/ua/test/52742-test-dlya-vchitel%D1%96v-chi-lyublyat-vas-d%D1%96ti), які класні керівники пройшли без вагань.

  Аналіз проходження онлайн-тестів був проведений, за допомогою психологічної вправи «Долька апельсину».