30.03     Навчання грамоти (читання)

Стор. 34-35

1.            Послухай пісню про веселу абетку:

2.           

Прочитай слова цієї пісні на стор. 34 і спробуй ще раз заспівати цю пісню.

3.            Розглянь малюнки, чи відповідають вони змісту пісні?

4.            Вивчи пісню напам’ять.

Навчання грамоти (письмо)   

Стор.46-48

1.            Прочитай абетку і обведи літери .

2.            Спиши прислів’я.

3.            Записати слова азбука, абетка, алфавіт  по 1 разу.

4.            Списати речення.

5.            Списати речення з друкованого шрифту.

6.            На с. 48 прочитай вірш і допиши літери.

Математика

1.            Подивись відеоролик, пригадай, що таке сантиметр.

2.            Виконай завдання на с. 39

31.03  Я досліджую світ 

1.            Переглянь відео:

2.Чому треба більше часу проводити на вулиці, а не за комп’ютером?

3. Роздивись малюнки в підручнику на с. 38, дай відповіді на запитання. Який ти можеш зробити висновок?

4. Роздивись малюнки в підручнику на с. 39. Що діти роблять неправильно?

5. Розкажи, як ти використовуєш телефон?

6. Пограй у гру:

Навчання грамоти (читання)  

1.            Повтори пісню про алфавіт:

2.            Прослухай пісню про Україну:

-              Про що співається в пісні?

-              Як ти розумієш: «Україна – це ти»?

-              Який настрій у тебе викликала ця пісня?

-              Що ти знаєш про Україну?

-              Які символи України ти знаєш?

3.            Прочитай вірш Анатолія Костецького «Батьківщина»

-              Як поет говорить, що таке Батьківщина?

4.            Подивись мультфільм про Україну:

5.            Вивчи вірш напам’ять.

Навчання грамоти (письмо)

Стор. 50

1.            Пригадай, як пишуться маленькі букви і, ї, и, й, ц, ш, щ, прочитай їх у зошиті.

2.            Виконай тренувальні вправи.

3.            Склади із літер слова і запиши їх. (іній,шишки) 1 раз.

4.            Запиши слова щиглик,синиці по 2 рази, зверни увагу на з’єднання літер.

5.            Утвори слова за цифрами і запиши їх (шипи,шини,пишна).

6.            Встав у скоромовку букви и, і і спиши її.

7.            Спробуй швидко її прочитати.

Математика

Виготов власноруч 10 десятків. Як це зробити? Можна взяти і зв’язати по 10 паличок, сірників,трубочок для коктейлів (порізати їх) тощо. Можна вирізати з картону 10 смужок розміром приблизно 2х10 см і на них наклеїти по 10 кружечків, або кружечки можна намалювати.

Ось так:

01.04     Навчання грамоти (читання)

с. 38-39

1.        Прочитай вірш, дай відповіді на запитання.

2.          Перестав склади, щоб утворились назви міст.

 3.            Склади звукову схему слів Київ, Львів, Полтава.

Навчання грамоти (письмо)

С. 51

1.            Прочитай літери і напиши їх .

2.            Виконай тренувальні вправи.

3.            Відгадай слова – по + ріг, пи + ріг, запиши їх .

4.            Спиши слова, подумай, що в них змінилось, подумай як ще їх можна змінити, напиши.

5.            Списати речення з друкованого шрифту.

Математика

  1. Подивись відеоролик:

  1. Візьміть десятки, які ви вчора виготовили, поклади 1 десяток, 2 десятки, 5 десятків, 8 десятків. Скільки це всього? (10, 20, 50, 80).

  2. Порахуй десятками від 10 до 100.

  3.  Виконай завдання на с. 40

2.04     Навчання грамоти (читання)

с. 40-41

1.        Прочитай текст «Твоя мала Батьківщина», дай відповіді на запитання.

2.         Прочитай текст «Український прапор», дай відповіді на запитання.

 3.            Склади звукову схему слів – Батьківщина, дощик, ясне.

Навчання грамоти (письмо)

С. 52

1.            Прочитай літери і напиши їх .

2.            Виконай тренувальні вправи.

3.          Запиши склади і слова .

5.            Списати речення з друкованого шрифту.

Математика

  1.  Виконай завдання №1 на с. 41 в зошиті.

  2. Візьміть десятки, поклади 1 десяток і 2 десятки, порівняй, де більше? Візьми 5 десятків і 3 десятки, порівняй.

  3.  Виконай завдання №2-3 на с. 41 в зошиті

  4. Візьми 3 десятки і додай ще 1 десяток, скільки стало? До 4 десятків додай ще 2 десятка, скільки стало? Від 6 десятків відніми 5 десятків, скільки залишилось?

  5.  Виконай завдання № 4 на с. 41 в зошиті.

  6. Прочитай задачу № 5, що нам відомо? Що треба знайти? Склади короткий запис:

Б. – 2 д. ґ.  На ? д. м.
Ч – 3 д. ґ.

Я досліджую світ

1. С. 40-41 . Роздивись малюнки, виконай завдання.

2. Зошит с. 20.

3.04     Навчання грамоти (читання)

с. 43-44

1.        Прочитай текст «Кобзар», с. 43.

2.         Прочитай вірш «Тече вода з-під явора», с. 44.

 3.            Склади звукову схему слів – явір, гай, ряска.

4.  Вивчи вірш, або 1 стовпчик напам’ять.

Навчання грамоти (письмо)

С. 53

1.            Прочитай літери і напиши їх .

2.            Виконай тренувальні вправи.

3.          Запиши склади і слова .

5.        Встав в скоромовку пропущені літери, спиши її, прочитай швидко.

Математика

  1. https://www.youtube.com/watch?v=csRCnjAzIrA 

  2.  Виконай завдання № 1, 2, 3 на с. 42 в зошиті.

  3. Візьми 4 десятки і додай ще 1 десяток, скільки стало? До 5 десятків додай ще 3 десятка, скільки стало? Від 10 десятків відніми 6 десятків, скільки залишилось?

  4.  Виконай завдання № 5,6 на с. 42 в зошиті.

6.04     Навчання грамоти (читання)

1.        Прочитай казку «Три метелики», с. 46-47, дай відповіді на запитання.

2.         Сам вибири і прочитай уривок казки .

 3.            Склади звукову схему слів – метелики, дощ, їм.

Навчання грамоти (письмо)   

С. 54

1.            Прочитай літери і напиши їх .

2.            Виконай тренувальні вправи.

3.  Перестав літери за числами від 1 до 4 напиши слово, яке утворилось (осел).

4.          Запиши  слова .

5.        Розгадай ребуси і запиши відгадки (весна, весло, верба).

6. Спиши речення з друкованого шрифту.

Математика

  1.  Виконай завдання № 1 на с. 43 в зошиті.
  2. Виконай завдання № 2.
  3. Прочитай задачу і склади короткий запис:

  1.  Виконай завдання № 4.