Англійська мова

07.04, 09.04

Тема: «Моя їжа» (с.80-83), англійський алфавіт. Рекомендовані онлайн-ресурси для самопідготовки в ігровій формі:

1) https://yandex.ua/video/preview/?filmId=14896892549564287075&text=відео%20їжа%20англійська%20мова&path=wizard&parent-reqid=1586006417827019-268770163426746718400332-production-app-host-sas-web-yp-141&redircnt=1586006421.1;                                

2) https://yandex.ua/video/preview/?filmId=7543837693200973557&text=відео+їжа+англійська+мова&path=wizard&parent-reqid=1586006417827019-268770163426746718400332-production-app-host-sas-web-yp-141&redircnt=1586006421.1

Аудідодатки:

https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/.

Завдання – продивитися відео ролики; опрацювати с.80-83 підручника, з опорою на аудіо додатки (дивись на малюнок, слухай аудіо запис і повторюй); виконати творчі завдання по темі у друкованому робочому зошиті до підручника.

 

14.04, 16.04

Тема: «Моя їжа» (с.83-85), англійський алфавіт. Завдання:

  1. Продивитись відео по темі:

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=14896892549564287075&text=відео+уроки+презентації+для+1+класу+на+тему+їжа+англійська+мова&path=wizard&parent-reqid=1586628028326571-1164335197067355166500280-production-app-host-sas-web-yp-73&redircnt=1586628035.1 ;                                

  1. Познайомитись з новою лексикою та з новими літерами – с.83-85 допомогою аудіо додатків: https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2869604215380496193#editor/target=post;postID=8938720633651115618;onPublishedMenu=allpages;onClosedMenu=allpages;postNum=0;src=postname .
  2. Творче завдання «До твого портфоліо»: за зразком впр.4, с.85 – намалюй своє меню; впр.3-4, с.86 – виготов ложку з улюбленими стравами.
  3. Пройти тест в гугл за посиланням в кінці тижня (посилання буде в четвер).

7.04

Навчання грамоти (читання)

1.        Прочитай казку І.Франка «Ріпка» на с. 49-50, дай відповіді на запитання.

3.            Склади звукову схему слів – собачка, кицька, мишка.

Навчання грамоти (письмо)

С. 55

1.            Прочитай літери і напиши їх .

2.            Виконай тренувальні вправи.

3.            Спиши слова по 2 – 3 рази.

4.           Встав букви у, з в скоромовку – Коза в лузі – лоза в тузі.  Спиши її. Спробуй прочитати швидко. 

5.            Спиши загадку з друкованого шрифту і відгадай її.

Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролики:

  

Виконай завдання на с .42 підручника, та на с. 12 зошита.

 

8.04

Навчання грамоти (читання)

1.        Прочитай оповідання В.Сухомлинського «Яблуко в осінньому саду » на с. 52-53, дай відповіді на запитання.

 3.            Склади звукову схему слів – яблуко, Ніна, Оля.

Навчання грамоти (письмо)   

1.            Прочитай літери і напиши їх на с. 56.

2.            Виконай тренувальні вправи.

3.            Спиши слова по 2 – 3 рази.

4.           Встав букви в, ь в речення (Віє вітер увесь день) і спиши. 

5.            Спиши  друге речення з Букваря с. 52 (Був тихий сонячний день).

Математика

  1. Подивись відеоролик:

  

  1. Порахуй від 10 до 20.
  2.  Виконай завдання на с. 44.

Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролики:

 

  1. Виконай завдання на с .43 підручника, та на с. 21-22 зошита.

Фізкультура

9.04

Математика

  1. Порахуй від 10 до 20 з їжачком:

  1. Подивись відеоролик:

  1.  Виконай завдання на с. 45.
  2. Короткий запис до задачі:

І – 40 д.

ІІ - ?, на 20 д. м.

Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролики:

 

  1. Виконай завдання на с. 44-45 підручника, та на с. 30 зошита.

Музичне мистецтво

Вивчи пісню:

Образотворче  мистецтво

В альбомі на с.43 намалюй весну, згадай, які ознаки весни ти знаєш, намалюй їх.

10.04

Навчання грамоти (читання)

1.        Прочитай текст на с. 55-56 «Пробудження, дай відповіді на запитання.

 2.            Склади звукову схему слів Нуся, Терентій, Дюк.

Навчання грамоти (письмо)   

С. 57

1.            Прочитай літери і напиши їх .

2.            Виконай тренувальні вправи.

3.           Спиши слова.

4.            Із літер склади слова і запиши їх (юнга,юнак).

5.           Напиши слово читання 2 рази і запам’ятай, як воно пишиться.   :

6.           За схемами склади і запиши слова (сонечко, віконечко, пічечка, річечка).

7.            Спиши речення, подумай, коли так кажуть?

Математика

  1. Подивись відеоролик:

  1.  Виконай завдання на с. 44.

13.04

Навчання грамоти (читання)

1.        Прочитай вірш «Сонечкова мама» на с. 58.

 2.            Склади звукову схему слів -  кошеня, кізка, миє, щодня.

Навчання грамоти (письмо)   

С. 58

1.            Прочитай літери і напиши їх .

2.            Запиши склади по 2 рази.

3.           Спиши прислів’я, як ти їх розумієш?

4.            Спиши речення з друкованого шрифту.

Математика

  1. Подивись відеоролик:

  1.  Виконай завдання на с. 46.

Трудове навчання

В альбомі «Маленький трудівничок» на с. 76-77 виконай  аплікацію «Великодній кошик» за зразком.

14.04

Навчання грамоти (читання)

1.        Прочитай вірш «Косички» на с. 58.

2.            Склади звукову схему слів - косички, яка, красуня.

3.           Склади речення – що ти думаєш про дівчат і про хлопців? Намалюй дівчинку і хлопчика.

Навчання грамоти (письмо)

С. 59

1.            Прочитай великі літери і напиши їх .

2.            Напиши склади з ними по 2рази.

3.           Спиши слова, згадай, чому вони пишуться з великої букви.

4.            За лінією склади скоромовку, запиши її письмово, навчись швидко її читати (Панас у вас, Тарас у нас).

5.           Гра «Звільни слова». Вертикальними лініями розділи слова (Ґава/на/ґанку/ґасала/щоранку.) і спиши, згадай як пишуться слова в реченні (окремо).

Математика

  1. Подивись відеоролик:

  1.  Виконай завдання на с. 47.

Я досліджую світ

  1. Прочитай завдання на с.46 -47 в підручнику і виконай досліди.

  2. Подивись відеоролики:

Фізкультура