6.05

Навчання грамоти (читання+письмо)

  1. Відкрий Буквар на с. 82 та подивись відеоролик:

2.Прочитай самостійно оповідання за вибором на с. 82-84, дай відповіді на запитання.

3. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши,  на першому робочому рядку посередині напиши – 6 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

 4. Напиши письмово літери – Р р Г г П п Т т Б б.

5.  Напиши з’єднання – об, то, гу, ап, ря.

6.  Склади звукову схему слів – друг, маю, шахісти. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові. Подумай, які слова можна переносити, чому? Поділи його на склади для переносу і запиши (ша-хісти, шахі-сти, шахіс-ти).

7.Подивись відеоролик:

8. Спиши слова, підбери до поданих слів протилежні за значенням і напиши їх через рисочку:

день –

багато –

білявий –

9.   Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:

 Математика

  1. Подивись відеоролик:

2. Виконай завдання взошиті №1 на с.57 (знизу), с.58 (зверху).

 Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролик:

2.     Виконай завдання на с. 62-63 підручника і с. 35-36 зошита.

  Фізкультура 

 

7.05

Навчання грамоти (читання+письмо)

  1. Відкрий Буквар на с. 85 та подивись відеоролик:

  1. Прочитай самостійно оповідання на с. 85-86, дай відповідь на запитання.

3.      Склади звукову схему слів – Нюра, подруги, клас. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.

4.                       Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши,  на першому робочому рядку посередині напиши – 7 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

 5.         Подивись відеоролик:

6.            Напиши письмово літери – В в Н н К к І і Ї ї .

7.    Напиши з’єднання – см, ют, аю, оз.

8.     Спиши слова, підбери до поданих слів близькі за значенням і напиши їх через рисочку:

друг –

учень –

тато –

(товариш, школяр, батько)

9.  Спиши прислів’я на с.86.    

10.   Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:

Математика

1.Подивись відеоролик:

2. Виконай завдання в зошиті №1, 2 на с.58 (посередині).

 Я досліджую світ

1.   Подивись відеоролик:

2.     Виконай завдання на с. 64-65 підручника і с. 34 зошита.

 

8.05

Навчання грамоти (читання+письмо)

  1. Послухай казку:

  1. Прочитай самостійно казку на с. 87-88, дай відповідь на запитання.

          3.     Роздивись малюнок на с. 88 і виконай завдання на с. 88-89.

            4.           Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши,  на першому робочому рядку посередині напиши – 8 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

 5.         Подивись відеоролик:

6.            Напиши письмово літери – О о С с Ю ю Б б В в Д.

7.    Напиши з’єднання по 3 рази – го, ан, ор.

8.  Спиши речення.  Допиши слова у речення замість крапок (виросли, гріються, світить, сидить):

На галявині … гриби лисички. Хитрі лисички … на сонці. На небі … сонечко.  Червоне сонечко … на листочку.

9.  Напиши 3 слова, які ти запам’ятав,що мають кілька значень і означають різні предмети.

10.   Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:

-

Математика

               1. Подивись відеоролик:

                        

  1. Виконай завдання в зошиті №1с.58(внизу), 2 на с.5 (зверху).

Б. - ?

П. – 3 л

С. – 8 л

Виховна година

  1. Подивись відеоролики:

 

2. Вивчи 1 куплет вірша (на вибір), зніміть на відео, як ти розповідаєш вірш і пришліть мені на Вайбер.

Привели шляхи-дороги
 Наш народ до перемоги.
 І солдати-дідусі
 Посміхаються усі.

Це святе травневе свято
 Треба серцем відчувати!
 Придивись: в старих солдат
 Сльози радощів блищать!

Хай завжди в усьому світі
 Буде мир і щастя дітям,
 Бо народжені вони
 Для життя, а не війни.

 

12.05

Навчання грамоти (читання+письмо)

  1. Знайди вдома книжку зі своєю улюбленою казкою. Як вона називається? Хто її написав? Прочитай цю казку (або уривок).

2.        Розкажи казку своїми словами. (Переказ)

3.      Склади звукову схему слів  - Казка, говорити, вовк. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.

4.                       Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши,  на першому робочому рядку посередині напиши – 12 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

 5.         Подивись відеоролик:

6.            Напиши письмово літери – М м Л л Ш ш И и Й й .

7.    Напиши з’єднання – ал, ма, яш, йо, ой, ия.

8.    Пограй у гру:

9.  Заміни в кожному слові букву, щоб утворилось нове слово і запиши їх через риску:

мак –

халат -  

пень –

баран –

10. Спиши перші 4 рядка   вірша с.91.

 Математика

  1. Подивись відеоролик:

2.  Виконай завдання в зошиті №1, на с.59(внизу), №2 с.60 (вгорі) .

 Я досліджую світ

1.   Выдкрий підручник на с 66-67 і подивись відеоролик:

2.     Виконай завдання на с. 28-29 зошита.

 

13.05

Навчання грамоти (читання+письмо)

1.  Відкрий Буквар на с. 91 та прочитай самостійно вірш «Клобок».

2.  Дай відповіді на запитання:

- Хто був колобком в цій казці?

- Кому він поколов  язик?

3.   Склади звукову схему слів  - язик, вовк, колобок. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.

4.  Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши:

Класна робота

5.  Напиши письмово літери – И и Ш ш Щ щ Ц ц.

6.  Напиши зєднання – ши, щи, ия, ця, яш.

7.  Подивись відеоролик:

8.     Випиши з вірша с. 91 по 5 слів, які відповідають на питання:

Хто? –

Що? –

9.  Спиши 4 рядка з віршів на с. 92 (за своїм вибором).    

10.   Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:

Математика

  1. Подивись відеоролик:

2.  Виконай завдання в зошиті № 1, 2 на с. 60 (посередині).

Я досліджую світ

1.   Подивись мультфільм:

2.     Виконай завдання на с. 68-69 підручника і с. 22 зошита.