23.04

Математика

  1. Подивись відеоролик:

2. Виконай самостійно завдання № 1,1 на с. 53.

Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролик:

  1. Подивись відеоролик і виконай завдання на с. 52-53 підручника:

Музичне мистецтво

Вивчи пісню «Урок»:

1. Хмарка в небі, а по лузі
по траві тінь пливе,
Ляльки вчать уважно букви:
АБВ, АБВ...
- Вітре, нам не заважай,
і сторінки не гортай,
Ти слів не розбереш,
тільки всіх зіб’єш.
2. Підійшло кача поважно,
підійшло: кря-кря-кря,
І давай щипать відважно
корінець букваря.
–Ти, кача, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „кря-кря-кря”. –А як?
–АБВ, – ось так.
3. Ось коза – стук-стук копитцем.
Тут хіба ждуть тебе?
–Я коза – і хочу вчиться:
ме-ме-ме, ме-ме-ме.
–Ти, козо, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „ме-ме-ме”. –А як?
–АБВ, – ось так.
4. Причепилося телятко –
і собі: му-му-му!
От телятко-несмишлятко –
що ти скажеш йому!
–Ти, теля, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „му-му-му”. –А як?
–АБВ, – ось так.

Образотворче  мистецтво

В альбомі на с.44 намалюй овочі і фрукти.

 

24.04

Навчання грамоти (читання)

1.        Прочитай оповідання на с. 65-66 «Хмарки», дай відповіді на запитання.

 2.       Прочитай «Закличку» і вірш «Хмаринки».

     Навчання грамоти (письмо)   

С. 64

1.           Запиши письмово букви – Н  н Р р ж з Т к М я Д у.

2.            Напиши з’єднання – рм  сл  ро  ду  оч  .

3.          Напиши слова – синє, місяць, крокодил, і склади звукові схеми цих слів.

4.                Спиши «Закличку»  з Букваря с. 66 .

Математика

  1. Подивись відеоролик:

  1.  Виконай завдання на с. 54.

 

27.04

Навчання грамоти (читання + письмо)

1.        Прочитай вірш на с. 67 «Не будь козою», дай відповідь на запитання.

 2.      Візьми зошит в косу лінію, на першому робочому рядку посередині напиши – 27 квітня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

 3.           Запиши письмово букви – А И І н Ч У р к ь.

4.             Напиши з’єднання:

  

5.     Згадай, які ти знаєш слова, що відповідають на питання  - що робить? 

Спиши слова і допиши до них слова з вірша на с. 67 «Не будь козою»

коза (що робить?)…

лоза (що робить?)…

сльози (що зробили?)…

6. Склади звукову схему слів – сльоза, стоїть, зелена.

7.    Навчись швидко читати скоромовку на с. 67, спиши її .

Математика

  1. Подивись відеоролик:

  1.  Виконай завдання на с. 54 №1 (внизу), с. 55 №2 (зверху).

 

28.04

Навчання грамоти (читання+письмо)

1.        Прочитай вірш «Що не можна купити?» на с. 68, дай відповіді на запитання.

 2.            Склади звукову схему слів – вітерець, лімузин, п’ю.

3.          Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, як учора, на першому робочому рядку посередині напиши – 28 квітня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

4.         Напиши письмово літери – Ц ц Щ ш з  в г  Г ґ. 

5.            Напиши з’єднання :

6.         Випиши з вірша «Що не можна купити?» на с. 68 всі слова з буквами г, ґ, згадай, чим вони відрізняються.

7.   Спиши з вірша 2 останні рядки.

Математика

  1. Подивись відеоролик:

2.                             Виконай завдання на с. 55-56,  № 1, 2.

Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролик:

  1. Виконай завдання на с. 55 підручника, с. 33 зошита.

Фізкультура 

   

29.04

Навчання грамоти (читання+письмо)

  1. Прочитай слова ввічливості  на с. 70. Які ще ввічливі слова ти знаєш? Для чого вони потрібні? Чи використовуєш ти  ці слова? Як часто?

 2.            Збери ввічливі слова на квіточках.

3.            Склади звукову схему слів – спасибі, дякую.

4.     Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, як учора, на першому робочому рядку посередині напиши – 29 квітня, на другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.

Класна робота

5.         Напиши письмово літери – К к Н н Д л Б б В в.

6.            Напиши з’єднання :

7.Подивись відеоролик:

8.        Прочитай вірш «Рідна мова» на с. 71 ,дай відповіді на запитання. 

 

9.         Випиши з вірша всі слова ввічливості (Без лапок – « » !).

10.   Прочитай прислів’я на с. 71. Як ти його розумієш? Спиши прислів’я в зошит.

Математика

  1. Подивись відеоролик:

2.  Виконай завдання на с.56,  № 1, 2 (посередині).

Я досліджую світ

  1. Подивись відеоролик:

  

  1. Виконай завдання на с. 56 підручника.

  2. Подивись відеоролик:

  3. Виконай завдання на с. 57 підручника і с. 25 зошита.

  4.  

Фізкультура 

 https://www.youtube.com/watch?v=64WYxKRryGk

​​​​​​​