Виконані завдання, надсилайте на ектрону пошту: mirzaxmetova2@gmail.com
18.03
§35 вивчити, виконати вправи 4,5,6 на стр.163-164 письмово.
01.04. 2020
-
Прочитати §36 підручника: Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори.
-
Переглянути лабораторний дослід №10 «Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами». Для цього перейти за посиланнням: http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-7-klas/laboratorn-dosldi-pra7оktichna-robota/laboratorniyi-dosld-10-viprobyvannya-vodnih-rozchinv-kislot-lygv-ndikatorami
-
Записати дослід в зошит.
-
Переглянути демонстраційні досліди за посиланням:
-
-
Дати відповіді на за запитання :
-
Чи реагують оксиди з водою?
-
Які речовини утворюються при взаємодії кислотних оксидів з водою?
-
Які речовини утворюються під час взаємодії оксидів металічних елементів з водою?
-
До якого типу хімічних реакцій належать реакції оксидів із водою?
2. Визначте, про яку реакцію йдеться в уривку літературного твору Борислав сміється (І.Франка). "Шипить та крутиться вапно, що його гасять у великих дощаних скринях"
3. Прокоментуйте віршик, про яку речовину йдеться у ньому, де застосовується ця речовина:
Хоч не можу я горіти.
Мене треба погасити –
Буду вам добро робити,
Хату зможупобілити,
Змурувати диво – дім –
Буде добре вам у нім.
4. Гра «Знайди пару».
Оксиди |
Гідрати |
SO3 |
H 2SO4 |
Оксиди: N 2O5, SO2, CuO, MgO, CO2, Р2 O5, K2 O, FeO, SiO2, Na2 O.
Гідрати: H2 CO3, H2 SO3, Cu(OH)2, KOH, HNO3, NaOH, Mg(OH)2, H3PO4, Fe(OH)2, H2SiO3.
5. Встановіть відповідність між запропонованими оксидами та основами:
Оксиди Основи
Na2O Cu(OH)2
MgO NaOH
Al2O3 Mg(OH)2
CuO Al(OH)3
6. Закінчіть рівняння можливих реакцій:
K2O + H2O =
Na2O + H2O =
SO3 + H2O =
SiO2 + H2O =
06.04. 2020
Тема: Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.
- Прочитати §37 стр.169 підручника.
- Переглянути відео за посиланням:
- Дати відповіді на запитання 1-5 на стр.172, письмово виконати вправи 6-8.
- Виконати навчальний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет».
15.04 Тема: Проблема чистої води.Охорона водойм від забруднення.
Підготувати комп’ютерну презентацію на цю тему.
Тема: Очищення води на водоочистних станціях та в домашніх умовах.
Переглянути відео за посиланням:
§38 стр.174 підручника прочитати.
Виконати навчальний проект «Способи очищення води в побуті».
29.04 Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Вода».
§§31-38 повторити, підготуватися до тестування.
06.05 Тема: Контроль знань з теми «Вода. Розчини».
Пройти онлайн тест до 09.05 за посиланням.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=118295
Річна контрольна робота