Не забуваємо, виконувати завдання у віртуальному класі на платформі Google classroom.

Всю необхідну інформацію для підготовки до уроків ви зможете знайти на моєму блозі https://skarbnichka7.blogspot.com/ у розділі Дистанційне навчання, а також на моїй сторінці у Фейсбуці.


01.04

Дочитати « Шпага  Славка Беркути», Зробити літературні портрети (Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса) письмово. Стр  230 1-10 пит (усно)

02.04

Стр 241 опрацювати, вивч терміни, виписати терміни в зошит. Напишіть власне висловлення «Що означає тримати максимальне навантаження в житті?» ( за повістю Н.Бічуї «Шпага Славка Беркути»)

08.04 – 09.04

Тема:  Володимир Дрозд. Основні відомості про письменника. «Білий кінь Шептало». Проблематика свободи і неволі, особистості й натовпу. Алегоричність образу коня Шептала.

Завдання: Опрацювати біографію письменника. Скласти хронологічну таблицю у зошиті (письмово), Прочитати та переказувати оповідання «Білий кінь Шептало», робити аналіз твору( жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, коротко сюжет) (письмово), охарактеризувати коня Шептала (письмово), виписати у зошит та вивчити терміни: оповідання, алегорія. Зробити ілюстрацію до твору.

15.04 – 16.04

Тема:  Юрій Винничук. Стисло про письменника.  «Місце для дракона» - повість – казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.

Завдання: Опрацювати біографію письменника. Скласти хронологічну таблицю у зошиті (письмово), Прочитати та переказувати повість - казку «Місце для дракона», робити аналіз твору( жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, коротко сюжет) (письмово).Зробити ілюстрацію до твору.

Відеоуроки та всі матеріали до уроків на моєму блозі.

22.04

Тема:  Юрій Винничук.  «Місце для дракона». Алегоричність образу  дракона Грицька, Пустельника та князя.

Завдання: Вивчити термін алегорія, Письмово у зошити зробити цитатну характеристику героїв. Зробити ілюстрацію до твору. Виконати самостійну роботу до теми на платформі Google classroom. Підготуватися до контрольної роботи.

23.04

Тема: Урок позакласного читання. Оксана Думанська «Школярка з передмістя».

Завдання: Виконати контрольну роботу на платформі Google classroom.

 

29.04 – 30.04

Тема:  Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника. «Вітька+ Галька, або повість про перше кохання» - гумористична повість про життя  і пригоди школярів із села  Великі Чаплі: дружбу і перше коханя.

Завдання: Ознайомитися із біографією письменника. Прочитати повість «Вітька+ Галька, або повість про перше кохання» , зробити аналіз твору (жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, сюжет) письмово.

Дайте відповідь на запитання письмово у зошиті, фото виконаних робіт прислати мені по Вайберу:

1.Дуель має відбутися …

2. Учасниками дуелі є … 

3.Вітька горобець закохався в …

4 .Події відбуваються в …

5.Вітька був мужчина …

6.Галька вміла здорово …

7.Секундантом на дуелі мав бути …

8.Голодний Вітька ввечері повернувшись додому, смачно спорожнив кухоль 

9.Перед дуеллю Вітькові треба було думати про …

10 .З Галькою Вітька ріс разом та ще й у дитинстві …

11.Дід Свирид ніс двох здоровенних …

12.Дід Свирид злякався свисту …

06.05

Тема: Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.

Завдання: Скласти характеристику до образів героїв твору, виписати цитати характеристики з твору.

07.05

Тема: Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Загибель яскравої особистості  у суспільній неволі (за повістю В.Дрозда «Білий кінь Шептало»); «Добро і зло в сучасному світі ( за повістю В.Винничука «Місце для дракона»)»;  «Поетизація першого почуття  у повісті В.Чемериса «Вітька +Галька, або повість про перше кохання».

Завдання: надрукувати у Word письмовий твір на одну із запропонованих тем, надіслати мені на електрону пошту ket198920@gmail.com не пізніше  08.05.2020 року.