Не забуваємо, виконувати завдання у віртуальному класі на платформі Google classroom.

Всю необхідну інформацію для підготовки до уроків ви зможете знайти на моєму блозі https://skarbnichka7.blogspot.com/ у розділі Дистанційне навчання, а також на моїй сторінці у Фейсбуці.


17.03.-19.03

Мацуо Басьо.Хайку.

ст. 192-194 читати та переказувати, виписати терміни у зошит, вивчити.

31.03- 02.04 Домашня робота

Вивчити 5 хайку. Опрацювати матеріал підручника, скласти самостійно 2 хайку. Зробити ілюстрацію до хайку яка найбільше сподобалася.

Переглянути відео

Експрес урок

07.04 – 09.04

Тема: Р.Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори).

Завдання: Читати та переказувати біографію Р.Бернса, Виразно читати вірші поета. Виписати в зошит та вивчити терміни: антитеза, епітет. Вивчити вірш Р. Бернса напамять, на вибір. Зробити ілюстрацію до вірша поета, який найбільше сподобався.

14.04

Тема: Позакласне читання. О.Генрі «Вождь червоношкірих»

Завдання: Читати та переказувати «Вождь червоношкірих». Письмово в зошити зробити аналіз твору (жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, сюжет). Зробити ілюстрацію до твору.

16.04

Тема: Джанні Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.

Завдання: Читати та переказувати біографію поета. Виразно читати вірш «Листівки з видами міст», опрацювати матеріал підручника.

 

21.04

Тема: Рей Дуглас Бредбері (1920 – 2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»

Завдання: Читати та переказувати біографію письменника. Читати та переказувати твір «Усмішка». Письмово в зошити зробити аналіз твору (жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, сюжет). Зробити ілюстрацію до твору.

Переглянути буктрейлер до оповідання «Усмішка» 

Експрес урок «Застереження Рея Бредбері»

23.04

Тема: Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Завдання: Письмово у зошити Характеристика головних героїв, виписати цитати з твору.

Анкета оповідання Рея Бредбері «Усмішка» 

Аналіз оповідання «Усмішка» 

28.04 – 30.04

Тема: Роберт Шеклі (1928 – 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.

Переглянути буктрейлер до оповідання

Відеоурок  

Завдання: Читати та переказувати біографію письменника. Читати та переказувати твір «Запах думок». Письмово в зошити зробити аналіз твору (жанр, тема, ідея, проблематика, головні герої, сюжет). Зробити ілюстрацію до твору.

Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/robert-shekli-zapah-dumki-5308.html результат сфотографувати і переслати мені по Вайберу.

05.05

Тема: Розвиток мовлення. (письмовий твір) «Том і Кліві: схожість і відмінність»

Завдання: Письмово у  зошити написати твір на тему «Том і Кліві: схожість і відмінність», сфотографувати та надіслати мені через Вайбер.

07.05

Тема: Астрід Анна Емілія Ліндгрен . «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах світу. Моральні цінності у творах Ліндгрен.

Переглянути 

Завдання: Опрацювати біографію письменниці. Прочитати  оповідання «Міо, мій Міо», охарактеризувати головного героя твору. Зробити ілюстрацію до твору.