13:22
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

Звіт про підсумки проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності

На виконання наказу по школі від 14.09.2021 р. №44 «Про організацію проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності у 2021/2022 навчальному році», з метою проведення цілеспрямованої профілактичної роботи щодо запобігання травматизму; виховання поважного ставлення до безпеки людини; усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях, що виникають при порушенні життєвого процесу у побуті, під час трудової діяльності чи в соціальному середовищі; підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності в період з20.09 по 24.09.2021 року в школі проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.

 Класоводи 1-4 класів та класні керівники 5-11 класів провели виховні годині Сигнали небезпеки», «Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій». В класних куточках оформили інформаційні стенди  «Дії населення в надзвичайних ситуаціях», «Дії у разі виявлення вибухового предмета».


Медична сестра Шульга К.В. провела Майстер-клас «Формування навичок надання долікарської допомоги при НС.» для учнів 9 та 11 класів. Спочатку учням провели лекцію на тему: «Перша медична (долікарська) допомога». Метою якої було донести до дітей основне завдання при наданні першої медичної допомоги постраждалим. Воно заключається в тому, що шляхом проведення необхідних найпростіших медичних заходів врятувати життя потерпілому, зменшити його страждання і попередити розвиток можливих ускладнень. Також учні переглянули відеоролики тренінгів надання першої медичної допомоги. Діти активно обговорювали побачене і почуте.

 


Бехтєєв Г.М. з учнями 11 класу провів практичні заняття «Ознайомлення з правилами одягання респіратора і ватно-марлевої пов’язки». Діти практикувалися в умінні користуватися та одягати респіратори, протигази. Метою даного заняття було повторення та оновлення знать учнів з використання та застосування засобів індивідуального захисту. Також було практично продемонстровано що до складу комплекту цивільного фільтру­вального протигаза ЦП-5 входять два основні еле­менти: лицьова частина ШМ-62У і фільтрувально-поглинальна коробка ЦП-5. Хлопці з задоволенням одягали протигази.


 


Вчителі предмету «Основи здоров’я» Костишина К.О. та Воробйова В.В. провели інформаційні п’ятихвилинки «Система охорони здоров’я в Україні», бесіди на тему «Вогонь – друг чи ворог?» . Вчителі та учні з’ясували основні причини виникнення пожеж; пояснили поняття «вогонь добрий — вогонь злий»; вивчили основні правила пожежної безпеки; виховували в учнів потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки, бажання бути обережними і слухняними.


  


Також в коридорах на І та ІІ поверхах були оновлені пам’ятки  «Як діяти учням і вчителям у випадку пожежі в школі», та номери служб екстенного виклику.

Впродовж тижня учні повторили та поглибили свої знання з правил поведінки при виникненні пожежі та її запобігання. Оновили знання з правил використання засобів індивідуального захисту. Удосконалили навички надання першої медичної допомоги потерпілому. Неможливо передбачити всі сиуації, які можуть загрожувати життю та здоров’ю дитини. Ми й не ставили собі це за мету, а намагалися лише розглянути найтиповіші ситуації та основні правила запобігання небезпеки. Одним із пріортетів нашої школи є формування у дітей основ безпечної поведінки в навколишньому світі та свідомого ставлення до власного здоров’я. 

Переглядів: 179 | Додав: neko-90 | Рейтинг: 0.0/0