10:11
Взаємообмін педагогічним досвідом у Дніпровській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2

Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

З метою поліпшення фахової підготовки та педагогічної майстерності педагогічних кадрів у КЗ «Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» 27 березня пройшов марафон ШЦМК вчителів природничо – математичного циклу на тему «Роль проблемних методів навчання при проведені нестандартних уроків» керівник Мірзахметова В.М.; ШЦМК вчителів початкових класів на тему «Підвищення якості навчально виховного процесу шляхом удосконалення професійної майстерності вчителів початкової школи керівник – Тюрикова С.Г; ШЦМК вчителів філологічного циклу на тему «Використання інноваційних форм та методів роботи під час уроків філологічного циклу» керівник Оверко Л.В. під час яких вчителі під керівництвом своїх керівників проводять методичну роботу, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

Відкривала методичний марафон Івахіна Катерина Василівна вчитель інформатики та математики, яка підготувала для вчителів майстер - клас на тему «Використання сервісів Веб 2.0 в освітній діяльності педагогічного працівника». Змістовні питання, які були розглянуті на майстер-класі:

  • Знайомство з сервісами Google
  • Пошта Gmail
  • Створення поштової скриньки на Google.com
  • Робота на порталі ЗапоВікі
  • Створення візитки учасника
  • Робота з Google-документами
  • Створення блогу за допомогою Google-сервісу - blogspot.com


Методична робота для сучасної школи має важливе значення, завдяки їй здійснюються підвищення наукового рівня вчителя, його підготовка до засвоєння змісту нових програм і технологій, їх реалізації, постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, вивчення і впровадження у шкільну практику педагогічного досвіду, творче виконання перевірених рекомендацій, збагачення новими, прогресивними й досконалими методами і засобами навчання, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.
 

Переглядів: 357 | Додав: Ket | Рейтинг: 0.0/0