Методична робота – це робота, яка сприяє поліпшенню фахової підготовки педагогічних кадрів у школі, спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку. Саме з цією метою під час весняних канікул у нашій школі пройшов марафон методичних об’єднань:
25.03.2019 – методичне об’єднання вчителів природничо – математичного циклу на тему «Формування ключових компетентностей учнів на уроках природничо – математичного циклу»;
27.03.2019 - методичне об’єднання вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін на тему «Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках суспільно-гуманітарних предметів»;
28.03.2019 - методичне об’єднання вчителів початкових класів на тему
«Викориснання інноваційних технологій на уроках в початкових класах»;
28.03.2019 - методичне об’єднання класних керівників на тему «Протидія боулінгу в освітньому середовищі».
Під час МО вчителі обмінювалися досвідом, ділилися новими знахідками, методами, презентували свій досвід роботи. Основною метою проведення МО було:
- глибоке вивчення і практична реалізація оновлених програм і підручників;
- розуміння їх особливостей і виконання з позицій формування національної школи;
- освоєння методики викладання предметів:
- освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики і принципів активізації навчальної діяльності учнів і формування у них наукового світогляду, виходячи з вимог етнопедагогіки;- систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації по змісту і методиці навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних державних нормативних документів;
- впровадження досягнень етнопедагогіки, психології і окремих методик та впровадження в діяльність педагогічних колективів зразків національної культури і традицій.
Завдання методичної роботи: підвищення наукового рівня вчителя: підготовка вчителя до засвоєння ним змісту нових програм і технологій їх реалізації; постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання; вивчення і втілення у шкільну практику передового педагогічного досвіду, творче використання перевірених рекомендацій: збагачення новими, прогресивними і досконалими методами і засобами навчання; постійне вдосконалення навичок самостійної роботи вчителя, надання йому кваліфікаційної допомоги як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результативності його педагогічної праці. |